Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kun olet jättänyt vetämättä nuo reilu 16.000 röökiä, olet jättänyt vetämättä keuhkoihisi 20-35 grammaa tervaa ja 16-20 grammaa häkää. Oletko tyytyväinen? :)

Japaniin parin viikon päästä. Soulissa olis kiva käydä seuraavaksi. Hajottaa tosin taas etukäteen se koneessa istuminen, melkein tekis mieli passaa kokonaan noi pitkät matkat kun suhteettoman paljon vituttaa könöttää siellä penkillä kun ei saa nukuttua.

Finskin suora lento Souliin on onneksi vielä inhimillinen, rapiat kahdeksan tuntia ja pääsee hyvin rytmiin kiinni kun lähtee Suomesta iltapäivällä ja laskeutuu täällä aamulla.

Pohkeet - Istuen
Etureidet - Hack
Takareidet - SJMV
Rinta - Vinopenkki
Selkä - Kulmasoutu
Olkapäät - Viparit
Hauis - Tangolla
Ojentaja - Kapee pena
Nyt kaikki tekemään Mike's Golden Eight 3x viikkoon. :puntti:

Vai pitäskö olla peräti Platinum.

Mistään vaan pankista toiseen pankkiin kestää EU:n asettaman säädökseen mukaan max. vuorokauden ja viikonloppuja tahi pyhiä ei lasketa. Ihmettelin asiaa vuosia, ja tänään luin asiasta artikkelin. Yllätyin että kaikki pankista pankkiin siirrot menee Keski-Euroopan jonkun järjestelmän kautta. Ennen tuo aika oli 3vrk, mutta nykyään 1vrk. Pisin aika mitä voi kestää on jos esim. pe+ma on pyhä, niin torstaina siirretty raha ilmestyy toiseen pankkiin vasta tiistaina.

Mä meen normisti nukkumaan 0300 aikaan, joten kun lento lähtee 1700, niin se on perillä joskus 0400 Suomen aikaa ja kello on jotain 10:00AM Tokiossa. Kun pitäis mennä maaten, niin alkaakin päivä. Mut ei ole ollut mulle ongelma, vituttaa vain se jökittäminen koneessa kun ei ole mitään tekemistä.

Japaniin parin viikon päästä. Soulissa olis kiva käydä seuraavaksi. Hajottaa tosin taas etukäteen se koneessa istuminen, melkein tekis mieli passaa kokonaan noi pitkät matkat kun suhteettoman paljon vituttaa könöttää siellä penkillä kun ei saa nukuttua.

Onhan sulla nyt sen verran pelimerkkejä säästössä että voit ostaa business-luokan lennon. Köyhille sikaosastossa matkustaville suosittelen vahvaa unilääkettä.

sweet dreams

Jaahas, onkohan sitä tullut luettua liikaa pakkista viime aikoina, vai mikäköhän on, kun näkee Mikeä jo unissakin. ;)
Meni jotenkin näin: Olin päätynyt Miken kylppäriin (olettamus) ja vahingossa potkaisin/kompastuin lattialla olleeseen käsipainoon, joka vieri kovaa suoraan seinään rikkoen pari isoa laattaa. Olin aika kusessa miettien miten ne korjaan ja paljonkohan se lopulta tulee maksamaan...(lähiaikoina on ollut kyllä hieman työstressiäkin).

Jaahas, onkohan sitä tullut luettua liikaa pakkista viime aikoina, vai mikäköhän on, kun näkee Mikeä jo unissakin. ;)
Meni jotenkin näin: Olin päätynyt Miken kylppäriin (olettamus) ja vahingossa potkaisin/kompastuin lattialla olleeseen käsipainoon, joka vieri kovaa suoraan seinään rikkoen pari isoa laattaa. Olin aika kusessa miettien miten ne korjaan ja paljonkohan se lopulta tulee maksamaan...(lähiaikoina on ollut kyllä hieman työstressiäkin).

Pannari.
Pannari.
Pannari.

Vastaus miken puolesta :D

Back
Ylös Bottom