Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

oli eilenkin sama homma ? ensin ei meinaa saada postia läpi vaan väittää että viesti jota koitan lähettää on sama jonka olen jo lähettänyt 5min sisällä, vaikka oisin painanu pikavastaus- nappia ekan kerran :D sit kun sen postin saa läpi niin se tulee tuplana tai triplana riippuen montako kertaa oot yrittänyt lähettää uudelleen.

- - - Updated - - -

oli eilenkin sama homma ? ensin ei meinaa saada postia läpi vaan väittää että viesti jota koitan lähettää on sama jonka olen jo lähettänyt 5min sisällä, vaikka oisin painanu pikavastaus- nappia ekan kerran :D sit kun sen postin saa läpi niin se tulee tuplana tai triplana riippuen montako kertaa oot yrittänyt lähettää uudelleen.
The following errors occurred with your submission
This post is a duplicate of a post that you have posted in the last five minutes.
E. sama kävi siis nyt ja tuo teksti tuli ruutuun

Saanko postata Karstiksen uuden videon salikomediaa-ketjuun ilman että tulee sanomista? Alastomuutta siinä ei pitäisi olla vaikka roisia läppää löytyy.. Omalla tavallaan hauska video.

Ei saatana vieläkö se kuvailee itteensä? Hieno mies.

Milloin kävit viimeksi lenkillä?

Milloin juoksit viimeksi coopperin, mikä oli tulos?
En paljoo lenkkeile. Cooperissa meni päälle 3000 intissä astmapiipulla.

voittaisikko käenväännös nyyssölän?
Ei voi tietää, tosin onhan mulla vähän pidempi vipuvarsi. Se on tekniikkalaji lähinnä.

Kevyitä treenejä vai totaalilepoa ylirasituksen oireiden ilmaannuttua?

Vajaa 2kk on tullut treenattua 6-8 kertaa viikossa ja nyt alkaa treenit huononemaan, kehonpaino polkemaan paikallaan ja paikat kipeytymään huonolla tavalla.

Kevyitä treenejä vai totaalilepoa ylirasituksen oireiden ilmaannuttua?

Vajaa 2kk on tullut treenattua 6-8 kertaa viikossa ja nyt alkaa treenit huononemaan, kehonpaino polkemaan paikallaan ja paikat kipeytymään huonolla tavalla.
Totaalilepoa ehdottomasti. Eka muutama päivä testiksi.

Millanen kuvauskalusto lähtee jaappanin reissulle ?
Kyllä mä sinne kaikki lasit ja filtterit otan mukaan. Ajattelin tällä kertaa kuvata vain maisemia ja kuvaukset aina aamulla tosi aikaisin tyyliin 0500 ulos, niin ei ole porukkaa. Hyatt hotelli on just sopivasti siinä parkin vieressä Shinjukussa, niin pääsee sinne puistoonkin nappaileen nopeempaa.

En muuten ole varma onko toi Hyatt just se Lost in translationissa ollut Hyatti, vai se toinen.

Back
Ylös Bottom