Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Osaatko Mike kertoa miksen lumia 920:lläni pysty kirjottamaan viestejä tänne forumille? Näppäimistö aukeaa hetkeksi mutta sulkeutuu sitten saman tien kun klikkaan kirjoituskenttää. Pitääkö käyttää jotain pakkotoisto appsia?

Osaatko Mike kertoa miksen lumia 920:lläni pysty kirjottamaan viestejä tänne forumille? Näppäimistö aukeaa hetkeksi mutta sulkeutuu sitten saman tien kun klikkaan kirjoituskenttää. Pitääkö käyttää jotain pakkotoisto appsia?

Kokeile toista selainta tai tapatalk.

Kovin sarja kp penassa? Vai ootko koskaan tehny raskaasti?
En ole koittanut miten isoilla sais tehtyä.

Etkö tiennyt ettei sinne Hietsun hautausmaalle ei saa viedä koiria, vai ootko sitä mieltä ettei se häiritse ketään jos käyt kusettamassa koirasi siellä?
Joskus meen läpitte siitä, eikä ne siellä kuseskele. Sinne taakse sairaalalle aina vien riekkumaan. Koirakieltoa ei siellä hautuumaalla ole. Vittuako mä nyt jossain hautausmaalla koirien kanssa vartavasten olisin?

Aukeaako Bullin ketju vielä joskus? Ite luen oikeastaan pelkästään tätä Pakkotoisto.comia ja olis kiva pysyä kärryillä Jarin tekemisistä.
Kyllä se joskus vielä aukeaa.

Tapatalk jos ei muuten.

Ravinto- osion "pisin aika ilman alkoholia" topikin innoittamana.

Sä et vissiin alkoholiin saatika muihin päihteisiin koske joten mikä oli suurin yksittäinen tekijä minkä takia alkoholin käytön lopetit ja millä tavalla täytit juopottelun jättämän aukon, treenasit enemmän, teit töitä enemmän vaiko mitä?

Frank Mir.

Chael Sonnen ehkä? :
“You know, these guys want to talk about God. 'Oh, I want to thank God. I want to thank God.’” he told MMA Fighting.

“Listen, I'm a God-fearing man, go to church every Sunday and have since I was a boy. But if I ever found out that God cared one way or another about a borderline illegal fist-fight on Saturday night, I would be so greatly disappointed that it would make rethink my entire belief system.”

Ootko Mike tosissas, että sua ihan oikeasti vituttaa oikein huolella, jos joku muuten sun mielestä kova ottelija on uskovainen? Pystyisitkö kuuntelemaan musiikkia, joka olisi uskonnollista(jos olisi muuten aivan käsittämättömän kova bändi)?

Jos oon oikein ymmärtänyt Mikeä niin ei sitä niinkään paljon vituta se jos joku uskoo johonkin satuolentoihin, vaan se että kaikki hyvä mitä tapahtuu lyödään sen piikkiin. "Kiitti jumalalle ku voitin" ja jotain käsimerkkejä päälle..
Ikinä ymmärtänyt myöskään tota logiikkaa siellä on 2 uskovaista kehässä ja toinen voittaa ni se on jumalan ansiota, mites se joka hävisi? Sama futiksessa sun muissa. Antaisivat ansionsa itelleen niinku kuuluu, ite ne sen kovan työn on tehneet eikä mikään hokkuspokkus.

Jos oon oikein ymmärtänyt Mikeä niin ei sitä niinkään paljon vituta se jos joku uskoo johonkin satuolentoihin, vaan se että kaikki hyvä mitä tapahtuu lyödään sen piikkiin. "Kiitti jumalalle ku voitin" ja jotain käsimerkkejä päälle..
Ikinä ymmärtänyt myöskään tota logiikkaa siellä on 2 uskovaista kehässä ja toinen voittaa ni se on jumalan ansiota, mites se joka hävisi? Sama futiksessa sun muissa. Antaisivat ansionsa itelleen niinku kuuluu, ite ne sen kovan työn on tehneet eikä mikään hokkuspokkus.

Juu siis ehdottomasti ymmärrän tämän. On todella rasittavaa ja naurettavaa. Mutta silti pidän itse mm.Belfortista, vaikka onkin kova hihhuli. En siis diggaa tosta meininkistä itsekään, mutta ei se poissulje sitä, ettenkö voisi ottelijasta nimenomaan ottelijana pitää. Sama musiikissa. En kyllä ikinä ole hyvää hihhulimusaa löytynyt, mutta uskonnollista kuitenkin. Ja sitten taas joidenkin blackmetal-bändien sanoitukset aivan naurettavia, mutta voivat silti olla musiikillisesti kovia.

Ootko Mike tosissas, että sua ihan oikeasti vituttaa oikein huolella, jos joku muuten sun mielestä kova ottelija on uskovainen? Pystyisitkö kuuntelemaan musiikkia, joka olisi uskonnollista(jos olisi muuten aivan käsittämättömän kova bändi)?
Mua vituttaa kuten tossa mainittiinkin, se jeesuksen piikkiin laittaminen. Se on niin saatanan idiootin näköistä kun kaksi ottelijaa tekee ristinmerkkejä ennen matsia ja vain toinen matsin jälkeen. Ärsyttävää jeesustelua ja Frank Mir on mun sankari jos on virallisesti ateisti. Muistaakseni joku ottelija heitti pirunmerkkejä ennen matsia joskus, liekö saanut kenkää siksi jo.

Ootko mike koskaan kokeillut kannabista?
Olen.

Tiedän että Japani on varmasti hieno maa, mutta mikä sinua itseäsi siinä kiehtoo?
Mä tykkään siitä kun siellä on niin puhdasta, pidän siitä mekkalasta ja kaikesta tekniikasta. Ne ihmiset myös antaa olla rauhassa eikä tunge iholle. Safka on hyvää ja turvallista vetää. Muutenkin tykään japanilaisesta kulttuurista, siitä miten ne käyttäytyy ja on. Mut eiköhän tää ole viimeinen kerta kun sinne meen, 3 kertaa riittää. Seuraavaksi sitten Etelä-Korea ja Austraalia.

Mä tykkään siitä kun siellä on niin puhdasta, pidän siitä mekkalasta ja kaikesta tekniikasta. Ne ihmiset myös antaa olla rauhassa eikä tunge iholle. Safka on hyvää ja turvallista vetää. Muutenkin tykään japanilaisesta kulttuurista, siitä miten ne käyttäytyy ja on. Mut eiköhän tää ole viimeinen kerta kun sinne meen, 3 kertaa riittää. Seuraavaksi sitten Etelä-Korea ja Austraalia.

Koska oot Japaniin menossa ja millaset on suunnitelmat Etelä-Korean suhteen?

Mua vituttaa kuten tossa mainittiinkin, se jeesuksen piikkiin laittaminen. Se on niin saatanan idiootin näköistä kun kaksi ottelijaa tekee ristinmerkkejä ennen matsia ja vain toinen matsin jälkeen. Ärsyttävää jeesustelua ja Frank Mir on mun sankari jos on virallisesti ateisti. Muistaakseni joku ottelija heitti pirunmerkkejä ennen matsia joskus, liekö saanut kenkää siksi jo.

Totta. Varsinkin brasilialaisilla tämä menee ihan yli. Tuntuu että tuo jeesustelu on koko ajan vain yleistymässä ja on vähän niin kuin ''muotia'' tuolla UFC:ssä. Varsinkin Benson Henderson ja Vitor Belfort ärsyttävät. Oma suosikkini on Nick Diaz ja hän on ilmeisesti ateisti mutta tuskin tulee enään ottamaan matsia UFC:ssä. :(

Back
Ylös Bottom