Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Helmeri: ya-ya, J@rno ja mattih3 jo sulle vastasikin aika hyvin. Mun pointtina oli vaan lähinnä se, että ravihevoselle on helposti laskettavissa taloudellinen arvo, sen sijaan ihmisille ei. On erittäin vaikea määritellä kuolemasta aiheutuvat taloudelliset haitat uhrin omaisille, sen sijaan ravihevosen tai muun sijoituksen arvoa pystytään arvioimaan tarkastikin. Luonnollisesti kaikki selvästi määriteltävät kustannukset omaisille pitäisi mun mielestä joutua korvaamaan, samoin kuin esim. vakuutusyhtiöllä pitäisi olla oikeus periä henkivakuutuksen kustannukset kuoleman aiheuttajalta jos kyseessä on tappo, murha tai törkeästä huomaamattomuudesta johtuva kuolema. En tiedä, meneekö homma käytännössä niin vai ei. Kuitenkin ainakin esim. vammantuottamisissa joissa uhri jää henkiin joutuu syyllinen maksamaan korvauksia ansionmenetyksistä, kuten jo mainittiinkin.

Ei toi mun viesti kuitenkaan mun mielestä kuvasta millään lailla mun arvomaailmaa, kun en ottanut mitään kantaa siihen mitä yleensä olen Suomessa annetuista tuomioista kuolemantuottamuksissa, tapoissa tai murhissa. Mä vaan ilmaisin että toi sun "ei edes taposta joudu maksamaan näin paljon" vertaus oli hiukan ontuva, eikä tilanteena mielestäni verrannollinen. En sen kummemmin hevosista tiedä että onko tuo summa järkevä vai ei, mutta mun mielestä hevosen täyden arvon/tuoton korvaaminen kuulostaa ainoalta järkeenkäyvältä korvausvaatimukselta eikä siitä ole mitään epäselvyyttä. Se, onko korvausvaatimukset tai rangaistukset joissain muissa rikoksissa oikeudenmukaisia on täysin epärelevanttia eikä liity asiaan millään tavalla.

vois vituttaa :D etenkin kun tosta todennäköisesti tulee ihan kohtalainen kakku lusittavaksi....toivottavasti mimmi tajuaa oman parhaansa ja osoittaa istunnossa suurta katumusta ja vierittää syyt greenpeacen aivopesun niskoille koska jos tuolla alkaa julistaan jotain vihervasuri hömppää niin sitten voi syyttää ihan itseään tuomion pituudesta.
Sini Saarela sai merirosvoussyytteen - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat

On tietysti korrektia esittää pahoittelut jos joku pahoittaa mielensä (minkä hän taisi jo tehdä), mutta tietyllä tapaa arvostan hänen rehellisyyttä. Jos otti kuvan läpänderillä niin ei käy sitä turhaan kiertelemään eikä häpeilemään.

Kaikista nolointa olisi mennä muka katumaan tekoa, niinkuin nykyään tuntuu olevan kovasti tapana. Muutenkin ihme lynkkausmeininki, koko päivitys oli vielä kiltti. Jos kuvan olisi laittanut kuka tahansa muu kuin nuori kaunis puolijulkkis nainen, ei kukaan lotkauttaisi korvaansa. Vastaavia näkee facessa melkein päivittäin.

vois vituttaa :D etenkin kun tosta todennäköisesti tulee ihan kohtalainen kakku lusittavaksi....toivottavasti mimmi tajuaa oman parhaansa ja osoittaa istunnossa suurta katumusta ja vierittää syyt greenpeacen aivopesun niskoille koska jos tuolla alkaa julistaan jotain vihervasuri hömppää niin sitten voi syyttää ihan itseään tuomion pituudesta.
Sini Saarela sai merirosvoussyytteen - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat

Mua taas rupes vituttamaan se ku ne maraji ettei sielä vankeudes saa kasvisruokaa ja sielä tupakoidaan sisällä. Iltalehden keskustelupalstalla oli hyvä kommentti.

Hienoa että Venäjällä on kuri ja järjestys
Kun mennään toiseen mahan toimitaan se lakien alisuudessa, on tuomo juuri sellainen kuin siellä lakia tulkitaan.
On turha ruikuttaa ja arvostella heidän lakejaan ja tuomioitaan, joka tälläisessä tapauksessa pitääkin olla kova.
Suomessa samasta teosta olisi silitelty pästä ja päästetty äidin ja isän luokse syömään, ja vieläpä nostettu korokkeelle.

vai että ei saa kasvisruokaa ja tupakoidaankin...mihin tää maailma on oikeen menossa, kyllä tää nyt vaikuttaa niin pahalta että ei meille jää muuta vaihtoehtoa kuin tankata hornetit ja hyökätä, ei meidän ituhippejä näin saa kohdella joku roti pitää olla.....:D

Ihan oikein että tulee kunnon tuomioo, loppuu toi terrorismi sitten jossain kohtaa.

Just katoin saman, siinä on IL-Urheilu lähtenyt lievästi sanoen huumori linjalle, onko :face: vai :lol2: sen saa jokainen itse päättää.

Näin tuon mustan barbaarin livenä cage 23:ssa. kaveri otti kuvankin. Ja tuo musta barbaari on oikeasti vielä pienempi kuin tuosta videon ja kuvien kautta antaa ymmärtää. Kohtuu kireähän se on kyllä. Huhujen mukaan aikoo ensivuonna miesten fysiikka kilpailuihin, saas nähä kuin äijän käy. :)

Näin tuon mustan barbaarin livenä cage 23:ssa. kaveri otti kuvankin.

Kato naapuri, otetaan siitä kuva:D Niin kyllähän sitä 50-luvallakin tuotiin helsinkiin ihan oikea naapuri junalla, sitä sai sitten pällistellä pientä korvausta vastaan. Noh te taas näitte cagen hinnalla samaan rahaan neekerin:D

Back
Ylös Bottom