Se on nyt sellanen kierre, ne näkee sun ilmeistä että vituttaa. Jos onnistuisit pelata pokkaa etkä näyttäis edes mikroilmeillä että osu ja uppos ni tuskin ne kauan jatkaa. Mua se vaan vähä täs mietityttää että ootko itse muuttunut? Kun voimailus on erilaisia syklejä jne...you know.. ni onko kuitenkin myös niin että sun hermot nykysin paskana? Eli niiden läppä mitä ne ennenkin heitti alkoikin vituttaa sua enemmän ku ennen ja sit ku ne on sen huomannu ni se homma yltynyt. Eli olisko myös sun syytä olla ny itsekriittinen, että voitko tehdä jotain toisin, onko jotain mikä sun elämäs sun omien ratkaisujen ja elämäntapojen kautta rassaa sun hermoja? En puolustele sitä jos on homma menny kiusaamisen tasolle mutta olitko kenties aiemmin leppoisampi?
Oon tismalleen sama henkilö ollut samanlaisella asenteella viimeiset 2 vuotta kun oon nää tuntenu, hermoissakaan mitään muuta vikaa, mutta alkavat vaan olla tuon vittuilun takia aika lopussa. En oo rehviny millään jne.
Oon vikat 2 viikkoo tuosta vittuiluajasta ollu välittämättä yhtään (ilme ei muutu, jos vaikka sahaan jotakin, kuulen mitä ne sanovat, mutta en edes katso päin, teen vain hommia ja mutisen ittekseni jotakin mittahommaa niin silti kuuluu "no nyt se alkaa vittuuntua" ja vittuilu lisääntyy tuplasti seuraavan 2 tunnin aikana.
Ekat 2 päivää sitä "vittuilua" jakso kuunnella mut tuo 3,5 viikkoa on pitkä aika. Varsinkin kun luokalla on pari kukkakeppiä (tai alemmalla luokalla, samassa paikkaa tekee töitä), ne vittuilee kahta kauheemmin, kun nämä 2 arjen sankaria avaavat suunsa, liittyvät tähän touhuun. Senverran voin sanoa niitten luonteista, että lopettavat vittuilun heti kun nuo 2 ääliötäkin lopettavat.
Aikalailla yhtä leppoisa olen nykyään kuin ennen.