Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumalauta mä haluan Iphonen. Apple kuume iski...![]()
Nokia, vielä ku saa!
Ai niin saatana. Pitäisköhän ostaa joku viidenkympin perusnokia jemmaan, kun en noista kosketusnäytöllisistä ole kovin innostunut

Iphonessa on vaan sitä jotakin, sen takia se pitää saada... Samsungissa ei oo sitä jotakin eikä Nokiassa varsinkaan... ;) Lumia 800 on tällä hetkellä ja nyt päätin että on uusiutumisen aika.
Ei siinä ole mitään erikoista. Pari viikkoa mulla oli lainapuhelimena, ei yhtään sen ihmeellisempi kuin mikään muukaan. Maksaa vaan reippaasti enemmän koska Apple.
Ei siinä ole mitään erikoista. Pari viikkoa mulla oli lainapuhelimena, ei yhtään sen ihmeellisempi kuin mikään muukaan. Maksaa vaan reippaasti enemmän koska Apple.
Älä lannista mun intoa. :( Apple on se juttu.
Todellakin! Saispa 3310 vielä, ne kesti ja kesti... :( Onhan noita kivannäköisiä perus-Noksuja tarjolla vieläkin! Eikun Gigantin sivuille kattelemaan!![]()
lisäks meillä on pari kassaholvissa jemmassa jos joku tarvii työpuhelimeks hallin puolelle..Iphonessa on vaan sitä jotakin, sen takia se pitää saada... Samsungissa ei oo sitä jotakin eikä Nokiassa varsinkaan... ;) Lumia 800 on tällä hetkellä ja nyt päätin että on uusiutumisen aika.
Mä oon ainakin tykännyt kun voi olohuoneesta Iphonella AppleTVn kautta laittaa keittiön Imikron päälle. Tulee popparit kätevästi nousematta sohvalta.