Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein itse ja säästin :D
Ensimmäinen kerta kun leivon yhtään mitään. Jänskättää maistaa :)

IMAG0376.webp

Nokia, vielä ku saa!

Ai niin saatana. Pitäisköhän ostaa joku viidenkympin perusnokia jemmaan, kun en noista kosketusnäytöllisistä ole kovin innostunut

Todellakin! Saispa 3310 vielä, ne kesti ja kesti... :( Onhan noita kivannäköisiä perus-Noksuja tarjolla vieläkin! Eikun Gigantin sivuille kattelemaan! :)

Iphonessa on vaan sitä jotakin, sen takia se pitää saada... Samsungissa ei oo sitä jotakin eikä Nokiassa varsinkaan... ;) Lumia 800 on tällä hetkellä ja nyt päätin että on uusiutumisen aika.

Iphonessa on vaan sitä jotakin, sen takia se pitää saada... Samsungissa ei oo sitä jotakin eikä Nokiassa varsinkaan... ;) Lumia 800 on tällä hetkellä ja nyt päätin että on uusiutumisen aika.

Ei siinä ole mitään erikoista. Pari viikkoa mulla oli lainapuhelimena, ei yhtään sen ihmeellisempi kuin mikään muukaan. Maksaa vaan reippaasti enemmän koska Apple.

Tääl kervon asemalla on taas lauantaihulinaa, äsken teki pikkusen mieli terdelle. On niin komiaa keliäki pidelly tähän vuodenaikaan nähden.
Ranteessa joku hermo pinteessä. Liikaa runkkaamista tai siivoamista, veikkaan vahvasti jälkimmäistä. Ynseetä, mut kai se siitä.

Ei siinä ole mitään erikoista. Pari viikkoa mulla oli lainapuhelimena, ei yhtään sen ihmeellisempi kuin mikään muukaan. Maksaa vaan reippaasti enemmän koska Apple.

Mä oon ainakin tykännyt kun voi olohuoneesta Iphonella AppleTVn kautta laittaa keittiön Imikron päälle. Tulee popparit kätevästi nousematta sohvalta.

Todellakin! Saispa 3310 vielä, ne kesti ja kesti... :( Onhan noita kivannäköisiä perus-Noksuja tarjolla vieläkin! Eikun Gigantin sivuille kattelemaan! :)

Meillä on töissä yks myyntimies joka on muutaman vuoden vajaa eläkkeestä. Sillä on käytössä toi puhelin vieläkin..:) lisäks meillä on pari kassaholvissa jemmassa jos joku tarvii työpuhelimeks hallin puolelle..

Uusiutumisen aika ja alotat sen puhelimesta? Eihän siinä, kukin käyttää rahat mihkä haluaa. Toiset ostelee autoja, toiset puhelimia.

Vihdoin on remppa valmis,on syönyt treeneistä aikalailla viimeiset viikot mut olen erittäin tyytyväinen tulokseen! :dance:

557755_698035506876914_72762556_n.webp

Back
Ylös Bottom