Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätkä o hyvä arvaamaa. Lisäksi nyt ollu 9 päivä duuniputki päällä ja huomenna alkaa vapaa vklp :)

Oliko työkaveri?

On kyllä kauheen vaikee kynnys ylitettävänä aina kun pitäis soittaa vähän tärkeempiä (ns. virallisia) puheluita :|

Työharjottelupaikkaa pitäs kysellä naapuri kaupungista. Kaippa se vaan täytyy ottaa kännykkä kauniiseen käteen ja soittaa.

Se helepottuu ku soittelee. Ei sitä ekalla, toisella tai kolmanella huomaa eroa, mutta pari vuoden jälkeen kehitystä varmasti jo tapahtunu.

Mitäs tänään syötäisiin?

Helevetin hyvä kysymys. Meikän jääkaapissa on vain valo. Ei kuvainnollisesti vaan kirjaimellisesti. Olen tosin aamupalaksi vetänyt Linnatuulen aamiasbuffetin ja lounaaksi Ikean lihapullat, että toisaalta aika yhdentekevää, vaikkei tänään söisi enää mitään.

viteo kilppareista

Tahti ja äännähdykset muistuttaa läheisesti itseäni moisissa hommissa. Ja aina silloinkin nainen on karkaamassa alta :D

Mä kuolen tylsyyteeeeeeeeen! Oon pelannu monta tuntia ja kattellu ohjelmia ja nukkunu ja juonu teetä ja kokannu ja palellu ja hikoillu ja hajoillu ja ei ttu tätä jaksa enää. Taidan nykästä haalarit jalkaan ja lähtee muun samoin pukeutuneen kansan kanssa Hämeenlinnan iltaan.

Paitsi jos ensin ihan vähän nukun vielä. Otsalohkossa surisee jännästi.

Opiskelijahaalarit :lol2: Olen huono opiskelija, kun en noita koskaan halunnut käyttää, enkä millään tavalla kustomoida. Meikällä on 2007 saadut haalarit, joissa on tasan yksi haalarimerkki. Siinä mielessä toki uniikit haalarit.

Tosin olen muutenkin huono teekkari, kun minulla on aina ollut muita juttuja ohjelmassa, kuin nuo teekkarimenot. Tuo iskee kasvoille aina, kun minulta kysellään "mitä tarkoittaa...", ja joku teekkaritermi, enkä osaa sanoa yhtään.

Päätä särkee, perkeleeeeee!!! Juoksen kohta pää edellä asfalttiin tuosta parvekkeelta niin että heilahda eikä sitten enää ikinä heilaha. Täh? No en tiiä. Amarulaa? Joo. NO EI! Sopasolaa.

Back
Ylös Bottom