Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi aww lapset, oletteko huomanneet, että siellä on syksyn värit:) aivan kohta on 20 astetta pakkasta ja kaikki varpusta pienemmät hiukkaset kuolee hengitysilmasta:haart:

Täällä on kyllä ihan vihreää kaikkialla. Aamulla oli 26 astetta lämmintä ja ilmankosteus huiteli 50% paikkeilla. Kiipeä siinä sitten luennoille kun koko kampus on rakennettu kukkuloille. Perkele.

Täydellinen kohta vapaapäivälle. Ei missaa mitään kivaa, vaikka on kahlittuna peiton alle vaaka-asentoon.

Viikon lyhyin työpäivä. Ihanaa.

Palaten tuohon eiliseen autoasentajajuttuun. Kansalaisopistoilla ym ois tässä hieno markkinarako mielestäni. Pitäis järkätä sellanen "opi fiksaamaan oma autosi" -kurssi, johon saisi osallistua oman autonsa kanssa. Joillain kerroilla käytäisiin ostamassa varaosia ja tarpeellista tilpehööriä, ja sitten opeteltaisiin kaikkia sellaisia korjaus- ja huoltojuttuja, joita on turvallinen itse kunkin kotona tehdä. Tää vois olla pakollinen kaikille uusavuttomille perheenäideille ja muille hömelöille, jotka ei osaa edes sellaisia asioita kuin öljyn tarkastaminen ja lisääminen, rengaspaineiden tsekkaus tai edes pissapojan täyttäminen. Toki tässä on paljon aukkoja, mutta minä menisin heti tommoselle kurssille.

Jep, huomenna tosiaan onneks perjantai.

Aion lauantai aamu-yöstä laittaa kellon soimaan klo 5:55 niinkuin joka arki, lauantaina kellon soidessa sammutan sen ja jatkan unia!

^Tee niinku mä nuorempana. Heräsin kans la aamuna ilman herätyskelloa ennen kuutta, mutta empäs jatkanukkaa unia vaan lähdin päämäärättömälle readtripille. Oli jännää ku edelleen kellon ollessa aikainen aamu oli kerinny käydä jo monessa paikassa. Enää ei kykene moiseen, ku ei jaksa herätä.

Jaahas. Neljä viikkoa sitä kesti, ja tänään pitää palata sinne ikävään paikkaan. Vaikea peitellä innostusta.

Pitää kuunnella hetki musiikkia ja sipistellä valokuvia ja lähteä sitten ajelemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää vois olla pakollinen kaikille uusavuttomille perheenäideille ja muille hömelöille, jotka ei osaa edes sellaisia asioita kuin öljyn tarkastaminen ja lisääminen, rengaspaineiden tsekkaus tai edes pissapojan täyttäminen.
Kuka tarttee kursseja, kun voi orjuuttaa iskää? :D No ei, kyllä mä noi mainitut osaan tehdä. Eri asia on muistanko. Nimim. "Pissapoika ollu tyhjänä viikon, kun ei vaan voi muistaa täyttää sitä."

^Tee niinku mä nuorempana. Heräsin kans la aamuna ilman herätyskelloa ennen kuutta, mutta empäs jatkanukkaa unia vaan lähdin päämäärättömälle readtripille. Oli jännää ku edelleen kellon ollessa aikainen aamu oli kerinny käydä jo monessa paikassa. Enää ei kykene moiseen, ku ei jaksa herätä.
Mä heräsin yskintääni jo monta tuntia sitten, mutta mitään en oo saanu aikaan. Paitsi vinon pinon käytettyjä nenäliinoja ja pannulle poltetut kanat, kun jumituin liian pitkäks aikaa nenäverenvuodon kanssa kylppäriin. Niin ja sänkyä oon pidelly paikallaan hyvin ansioituneesti kiusaten samalla teitä hassunhauskoilla jutuillani. Oikeestaan, mitäs mä tässä valitan, kun oon loppuviimeeks touhunnu kaikenlaista.

Mitäs luit readtripillä? :hyper:

On kyllä kauheen vaikee kynnys ylitettävänä aina kun pitäis soittaa vähän tärkeempiä (ns. virallisia) puheluita :|

Työharjottelupaikkaa pitäs kysellä naapuri kaupungista. Kaippa se vaan täytyy ottaa kännykkä kauniiseen käteen ja soittaa.

Back
Ylös Bottom