Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hö. Minä tykkään tehä käsilläni töitä ja toistaseks vielä mahun kaikenlaisten ronttojen alle näpelöimään.

2,5h metsässä samoilua. Aika kivasti hirvikärpäsiä. Kaverin koira ei oikein ymmärrä toimenkuvaansa, mut ehkä se siitä.
Hö. Minä tykkään tehä käsilläni töitä ja toistaseks vielä mahun kaikenlaisten ronttojen alle näpelöimään.
Ei likikään, 24h jälkeen alkaa väsymys, 36h kohdalla tuntee elävänsä ja ~50h kohdalla ei oo enää varma. Kyllä, olen valvonut pauttiarallaa 50h putkeen töiden takia. Ilman ylityökorvauksia.Sole poikha mikhään.... Ei tolla pääse viel millään pitkät työpäivät kilpailuun mukaan.
Katto aina pään päällä ja hallissa yleensä lämmintä. Älä mitään kouluja käy, hitsaa luokat ja mee töihin niin säästät aikaa.Itse oon vaihtamassa kirvesmiehestä levyseppä hitsaajaksi. Ei vaan noi raksahommat jaksa kiinnostaa..
Sole poikha mikhään.... Ei tolla pääse viel millään pitkät työpäivät kilpailuun mukaan.
aivan kohta on 20 astetta pakkasta ja kaikki varpusta pienemmät hiukkaset kuolee hengitysilmasta:haart:Ei vittu, mitä paskaa. Muija saatana grindaa koko illan perseellään ja katoaa sitten selviääkin, että varattu saatana. Kaverit Tietenkin sai seurueesta ne ei varatut, ei vitun vittu. Hienoa täällä seinäruusuna.
Koita päästä jälkiliukkaille!
Enköhän lähde himaan, kun bussi lähtee 40min päästä. Sinne ne muut meni panemaan saatana =)