En suinkaan tarkoittanut etteikö heijaamal sais tuloksia tai vähä vajailla liikeradoil, mut onks se kaikkein tehokkain tapa treenata onki jo toine juttu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En suinkaan tarkoittanut etteikö heijaamal sais tuloksia tai vähä vajailla liikeradoil, mut onks se kaikkein tehokkain tapa treenata onki jo toine juttu...
No, jos treenaisit Colemanin kanssa, niin pyrkisitkö tekemään kuten se, vai näyttämään sille miten oikeesti pitäisi tehdä?
Tääl onki paljo kupittaalaisii liikenteellä. No kuitenkin, tämä tapaus sattui eilen:
Olin siinä aamulla salilla, tein penkkiä ja painonnostohuoneessa oli muuten tyhjää paitsi molemmat penkit oli käytössä. Siihen sitten tulee sellanen vanhempi mies istuskelemaan ja selvästi kyyläämään niitä penkkejä ja ajattelin et kohta se tulee kysymään sarjoja tai pääseekö tekemään välissä. Noh, siinä se vaan istui ja tuijotti. Sit ajattelin et jos ei jumalauta aikunen mies osaa suutaan avata ni en mäkään lähe häneltä kysymään et onko tulossa. Sit näin hänet viel pukkarissa ja ns. "joke's on me" ku hän puhu jollekki kaverilleen viittomakielellä ni ei kai se sit osannukaan puhua.
Koko se kupittaan punttis on IMO yhtä salikomediaa! Ne kupittaan (mielenterveyden) avohoitopotilaat kun tuodaan selvästi sinne päivähoitoon. Kävin ekan kerran siellä joskus vuonna 2000 16-vuotiaana ja edelleen tänä päivänäkin ne samat vajakit jumppailee siellä.
Sehän on itsessään hyvä että treenaa, mutta kun ne on varustettu kehitysvammasen motoriikalla, niin huikeita tilanteia sattuu kun pojat rupee tekemäjn tempauksia keskellä sitä täynnä olevaa voimapuolta ilman mitää tekniikkaa. Näitä olen ollut itse todistamassa kakka housuissa. Välillä kuulemma niille annetaan jotain porttikieltoja mut aina löytää tiensä takasin.
KYSYMYS! Ootko huomannu sen noin 35-40 blondin kaiffarin, joka kulkee ympäri koko sitä salialuetta lavat auki eli sellasessa poseerausasennossa? Se on siis sellanen suht pitkä kaveri jolla on kyl vitusti lihaa ja sporttinen olemus, mut kun se käy ottaas ensin pumpin päälle siel voimahuonees, ni sarjojen/liikkeiden välillä se poustää ympäri sitä hallia vuodesta toiseen hullussa levee-selkä-kisaposessa.
Ja siis ite asun nykyään eri kaupungissakin, mut kuppiksen puntilla on tullu vierailtua usein kun oon ollu siel yläkerrassa eka reenailees.
Haha, tost kuvauksest tuli vaan yks ajatus mieleen. Jätkä treenaa kupittaalla? ;)
Kupittaalla juu.
Ja sitten tragiikkaa/komiikkaa saman salin pukuhuoneesta: myöhäiskeski-ikäinen mies (eli muutaman vuoden Ardea vanhempi) tulee pukuhuoneeseen ja näkee roskiksessa tyhjiä palautumisjuomapurkkeja, jolloin alkaa seuraavanlainen keskustelu:
Mies: Ai täällä syödään jotain proteiineja... Kai niillä sitten lihakset kasvaa.
Arde: Niitä on kaikenlaisia lisäravinteita...
Mies: Ei ennenkään mitään proteiineja syöty, mutta hyvin kasvoi.
Arde: Täytyy sitä jostain vähän lisää proteiinia saada, jos ei ruuasta tule tarpeeksi.
Mies: Ikinä en ole proteiineja syönyt. Pitää suodä kunnon ruokaa, missä on VALKUAISAINEITA.
Arde: Ööö.. se valkuaisaine on sama kuin proteiini.
Mies poistuu pukuhuoneesta.
Treenin loputtua painot jätettiin tankoon ja kaveri lähti yläkertaan.Urheilutalon pukuhuoneessa sattui olemaan ikkuna auki, samaan aikaan mustalainen kiroili itsekseen ja huitoi olemattomia sääskiä. Samainen henkilö teki maastavetoa ja laskutaidottomana kyseli paljonko on painoa tangossa?.
Välillä piti tottakai huutaa että kevyttä on.Treenin loputtua painot jätettiin tankoon ja kaveri lähti yläkertaan.
Urheilutalon pukuhuoneessa sattui olemaan ikkuna auki, samaan aikaan mustalainen kiroili itsekseen ja huitoi olemattomia sääskiä. Samainen henkilö teki maastavetoa ja laskutaidottomana kyseli paljonko on painoa tangossa?.
Välillä piti tottakai huutaa että kevyttä on.Treenin loputtua painot jätettiin tankoon ja kaveri lähti yläkertaan.
Koko se kupittaan punttis on IMO yhtä salikomediaa! Ne kupittaan (mielenterveyden) avohoitopotilaat kun tuodaan selvästi sinne päivähoitoon. Kävin ekan kerran siellä joskus vuonna 2000 16-vuotiaana ja edelleen tänä päivänäkin ne samat vajakit jumppailee siellä.
Sehän on itsessään hyvä että treenaa, mutta kun ne on varustettu kehitysvammasen motoriikalla, niin huikeita tilanteia sattuu kun pojat rupee tekemäjn tempauksia keskellä sitä täynnä olevaa voimapuolta ilman mitää tekniikkaa. Näitä olen ollut itse todistamassa kakka housuissa. Välillä kuulemma niille annetaan jotain porttikieltoja mut aina löytää tiensä takasin.
KYSYMYS! Ootko huomannu sen noin 35-40 blondin kaiffarin, joka kulkee ympäri koko sitä salialuetta lavat auki eli sellasessa poseerausasennossa? Se on siis sellanen suht pitkä kaveri jolla on kyl vitusti lihaa ja sporttinen olemus, mut kun se käy ottaas ensin pumpin päälle siel voimahuonees, ni sarjojen/liikkeiden välillä se poustää ympäri sitä hallia vuodesta toiseen hullussa levee-selkä-kisaposessa.
Ja siis ite asun nykyään eri kaupungissakin, mut kuppiksen puntilla on tullu vierailtua usein kun oon ollu siel yläkerrassa eka reenailees.
Propsit työkaverilles siitä et oli kieltäny energiajuomat. Muuten toki :face: