Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Jos erootte ja exäs näkee sut vaikkapa vuoden jälkee niin veikkaanpa et alkaa pyöriin salilla,kun näkee miten lihoissa oot :D

Tästä tuli mieleen että sattumoisin ex tuli samaan duunipaikkaan töihin tänä kesänä ja oli turvonnu lähes tuplamittoihin, vissiin oli paikallinen pubi liian lähellä kotiosoitetta. Teki mieli sanoa että sie oot löytäny ne kilot mitkä mie hävitin.

Kyyllä sen voi tajuta hyvinkin. Esimerkiksi "sukkapossu":n tapaus saattaa olla seuraavanlainen:

Kotona kolme pientä lasta, eukko raskaana ja sukkapossu puskee pitkää päivää töissä, ura nousussa ja painaa klo 8-18 duunia (niin ne isossa maailmassa tekee, ja pidempäänkin). Sitte sukkis menee treenijaosta riippuen 3-6 kertaa viikossa salille nykäsemään puolentoista tunnin treenit ja kotona elvyttää palautuvia lihaksiaan syömällä rahkaa ja juomalla kreakolaa sohvalla kaukosädin toisessa kädessä ja muna toisessa. Siinä sitten eukko alkaa ukaaseja heittelemään. Sorry jos olen väärässä tämän yksittäistapauksen kohdalla ;)

Veikkaampa että jos se menee tolla tavalla, niin eroa tuskin tehään minkään kämäsen facebook ilmotuksen kautta.

Ettei ihan offtopiciksi mee niin laitetaas tähän yks oma salikomediajuttu. Oli jalkareeni ja kyykkypäivä, ja sitten kun tein ensimmäisen kyykyn ihan kunnon painoilla niin housut repes. Ei siinä sitten mitään, oli pakko kuitenkin vetää reeni loppuun vaikka oli joulukinkun kokonen reikä salihousuissa.

Eli jos tekee 50 tuntia töitä, ei ole oikeuksia 5-10 tuntiin omaa aikaa viikossa? Ei mulla kyllä ymmärrys riitä tuossakaan tapauksessa. Tietysti jonkunverran voi joutua joustamaan, mutta jos sille saliharrastukselle ei ollenkaan aikaa löydy niin huhhuh.

katsos kun se menee naisten maailmassa silleen että tuo työaika on sitä sun omaa aikaa, eli ei siinä enää salille voi mennä kun on jo niin paljon omaa aikaa töissä....näin oli meillä kun exän kanssa oltiin yhdessä :D

Kyllä, perheen myötä arki ja elämä muuttuu kummasti. Tuttua on.:)

Itse n. 50h työviikkoa tekevänä perheellisenä näin helpoimmaksi ratkaisuksi kunnon kotisalin pystyttämisen. Mukavaa alkaa illalla treenaileen kun vaimo nukuttelee muksuja :) Pystyy vetää sen 6 treeniä viikkoon halutessaan. Joskus saatan tehdä myös niin, että käyn lounaalla työpaikan salilla pumppailemassa vähän käsiä ja olkapäitä ja illalla sitten kovaa kyykkyä tms. kotona eli olisi aikaa jopa 2x päivässä treenaamiseen kun oikein aikatauluttaa ja lounaasta tinkii hieman. Toki tässä on olosuhteetkin puolellani.

Itse kun olin töissä, ja vaimoni hoisi vanhempaa poikaamme kotona (odotti nuorempaa) niin tuntui että aika oli paljon enemmän kortilla kuin nyt. Nykyään siis vaimo käy töissä päivät ja itse olen kotona vajaan kolmevuotiaan ja 9kk ikäisten poikien kanssa. Treenit olen sovittanut iltaan viikolla ja aamuun viikonloppuisin. Jumalan kiitos vaimo on innostunut myös treenaamisesta, ja annamme toisillemme vapauden toteuttaa omia harrastuksiamme. 4 vuoden aikana molemmat ovat varmasti kasvaneet ihmisinä, joka taas syö itsekkyyttä ja opettaa ajattelemaan asioita myös toisen kantilta. Aivan järjetöntä meininkiä näiden kahden kanssa välillä kotona on, mutta illalla kun treenaamaan pääsee niin ei se siellä enää tunnu. Rytmi pysyy ainakin vakiona, sehän on vain hyvä asia treenaamisen kannalta. Vireystaso on ehkä korkeampi kuin työnteon aikaan, ja treeneissäkin tuntuu olevan potkua. Mutta asennekkin on kyllä kovempi kuin koskaan.

Sanovat että luontainen testosteronitaso laskee niillä isillä, jotka jäävät kotiin hoitamaan lapsiaan. Itse en ainakaan vielä niele tuota väitettä :) Pitäisi varmaan mittauttaa..

Hei sinä salivihkon kotiin jäämistä ääneen harmitellut uros salilta. Ajattelin ystävällisesti kirjata treenisi tähän niin voit kotona kopioida sievin pikku kätösin sinne ruutuvihkon uumeniin.

-3x supersarjana hauiskääntö scotissa ja salin ympäri kävely etuanatomisessa.
-3x supersarjana hauiskääntö käsipainoilla ja nyrkkeilysäkin heiluttelu väkivaltaisilla heijareilla
- pari sarjaa ölinää ja hauiksen posettelua tank topissa.

Loppuun painojen jättäminen tankoon ja paikalta poistuminen ajoneuvosi kierrostenrajoitinta vasten. Hyvä treeni!

^ 3 kertaa luin ennenkuin vissiin sitten oikeasti luin ja tajusin ton :D Katoin vaan että miks sää jonkun treenjä tänne laitat jos se kerta on unohtanu salivihkon kotiin :D Oiskohan aika mennä nukkumaan?

(Ennen aloittamista kerrottakoot, että arvostelen aina jokaisen ihmisen tekojensa perusteella. Kaikki muu kriteerien rakentaminen on minulle ihan BS. Siksi tämä olikin niin halvatun hauskaa, kun porukka toteutti salilla omia stereotypioitaan.)

Treenasin aikaisemmin Myyrmäen urheilutalolla. Joku sai päähänsä siirtä vinopenkin ns. "voimailupuolelle", joten sinne sitä oli sitten hiivittävä. Salin siinä osassa oli kolme romanikulttuurin edustajaa treenaamassa.

No, kaksi treenasi ja yksi - klassisilla pulisongeilla varustettu tukevampi kundi - seisoi kädet selän takana seinustalla. Lihaksikkain kundeista opetti nuorempaa. Puheista kävi selväksi, että guru oli hankkinut oppinsa tukevien tiiliseinien takana. Toinen kiskoi pylly pystyssä punttia ilmaan, johon seinustalla päivystänyt kolmas sankari lausui, eli tokaisi, eli hörähti möreällä äänellä...

"Höhöhöö. Kyösti työskentelee."

Pentele meni lohkaisemaan juuri silloin, kun painot olivat lähteneet nousemaan rintani päältä.

Ostin tänään elämäni ensimmäiset vetoremmit.. voinko olla enää varma heteroudestani? Ihan kuin tekisi persettäkin jotenkin eri tavalla mieli..

Itseänikin hieman hävetti sillon ku ostin vetoremmit, mutta eipä hävettäny enää sitte ku rupes menee reenit perille täydellisesti ja selkä lähti kasvuun!

Minä tänään jalkatreenissä. Vielä lohkaisin duunikaverille joka sattui olemaan samaa aikaan että "tees nyt ne sarjas loppuun, että tositreenaajat pääsee".

Sitten koko touhusta ei tullut erinäisistä syistä lasta eikä paskaa, v-käyrä tappiin ja puolen tunnin jälkeen LUOVUTIN. Ekan kerran salihistoriassani.

Sen verran jäi kaivelemaan että menin vielä illalla uudestaan raiskaamaan olkapäät.

Back
Ylös Bottom