Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Penkkienkkaan 2.5 kg lisää... ei paljoa, mutta kuitenkin ensimmäinen ison liikkeen tulosparannus sitten vuoden 2011! Vanhallekin voi siis vielä joskus tulla hyviä päiviä.

No ei tämä ei tapahtunut salilla, mutta tuntemattoma naisihmisen kanssa keskustelin niitä näitä niin yhtäkkiä se kysyi että harrastanko kehonrakennusta :). En nyt itseä bodariksi kehuisia, treeniä vasta reilut ½ vuotta takana, paino tippunut -12kg, mutta kyllähän tollainen kommentti lämmitti mieltä.

Se on jännä juttu kun aloitin käymään salilla niin ajattelin etten halua tulla "isommaksi" halusin vain vähän voimaa lisää ja lähinnä tiputtaa painoa -5kg. No se reilu -10kg tippui huomaamatta, voimatasotkin nousi ja nyt haluaa kumminkin isommaksi :D

Viime viikolla opastamani harmaavarpunen oli salilla uusissa treenivaatteissa, tukka laitettuna ja meikit naamassa. Toivottavasti ne oli mua varten...

Kyykyssä tekniikka kehittynyt selkeästi ja (itselleni) isommatkin painot tuntuvat oikein mukavilta ja hommissa on tekemisen meininki. Viimeiset pari viikkoa on treenit kulkeneet tosi hyvin :rock: Lisäksi koitin tänään tehdä hauberia sellaisella uberpaksulla tangolla ja tuntui että forkut meinas räjähtää, mahtavaa :D Kannattaa kokeilla!

Baarissa tuntematon kaunis naikkonen kehui minua vapaaottelijan näköiseksi :wtf: Ehkä olen niin murjotun näköinen, vaikka niistä hommista onkin jo vuosia aikaa :D Lisäksi grillasin tänään pari kiloa possua ja kasviksia kyytipojaksi, elämä on ihanaa :puntti:

Erittäin osaava varmistaja vastaotepenkkiin tuli pyydettyä, vaikka alkukankeutta kontaktin ottamisessa hieman olikin. Kaveri puhui vain englantia ja tuli useampaan kertaan kysyttyä että "viittikkö jeesata" kysyvästä katseesta huolimatta ennenkuin tajusin homman jujun. Koskettiin tankoon vasta kun oikeasti tarvitsi ja pakkotoistot tuli pirun hyvin. :)

Jalkapäivä :haart:
Prässissä nousi yli 300kg, meni tosin 90 asteen polvikulmasta, mutta meni kuitenkin!

Useempi asia oli tänään mallillaan:

-SJMV kulki
-Jyppiläisiä ei ollut paikalla koko joukkuetta
-Pari hemaisevaa punttimimmiä

En oo tuosta järjestyksestä ihan saletti :)

Mua ilahduttaa jo valmiiksi se että raiskaan itseni kuoliaaksi tänään salilla. Maailma on niin kauhea paikka että pitää saada lobotomia aikaiseksi maitohappojen ja uupumuksen kautta.

Tein SJMV craze pärinöissä kuunnellen samaa musaa kännykästä ja sitten kesken sarjan puhelin alko soimaan ja miettisin, että jaksanko vastata siihen. No päätin vastata ja tuli ilmoitus, että sain töitä. Ainut ongelma, että koska olin niin keskittynyt treenaamiseen niin en muista, että mikä työ/firma on kyseessä :D Pitääpi varmaan soittaa takaisin.

Jalkatreeni nyt aina on parasta, mut erityisesti tänään, kun kyykystä nousi ihan yllättäviä määriä. Vielä sekin huomioiden, että en oo pitkään aikaan tehny alle 6 toiston sarjoja ja melko vähän takakyykkyä muutenkin ja sitäkin vähemmän tolla voimanostotyylillä. Kattelin Suomen Voimanostoliiton sivuilta, että mähän voittaisin sarjassani melkein parillakymmenellä kilolla yhteistuloksessa! :wtf: Kunnollisilla piikkailuilla jne. varmaan hiukan enemmänkin. Ja siitähän tuli tyhmä idea, että pitäiskö kokeilla voimanostokisoja joskus... Enpä tiiä. Se kannattais kyllä nyt tehä, koska ens vuonna sarja vaihtuis ja taso olis aivan eri luokkaa.

Jalkatreeni nyt aina on parasta, mut erityisesti tänään, kun kyykystä nousi ihan yllättäviä määriä. Vielä sekin huomioiden, että en oo pitkään aikaan tehny alle 6 toiston sarjoja ja melko vähän takakyykkyä muutenkin ja sitäkin vähemmän tolla voimanostotyylillä. Kattelin Suomen Voimanostoliiton sivuilta, että mähän voittaisin sarjassani melkein parillakymmenellä kilolla yhteistuloksessa! :wtf: Kunnollisilla piikkailuilla jne. varmaan hiukan enemmänkin. Ja siitähän tuli tyhmä idea, että pitäiskö kokeilla voimanostokisoja joskus... Enpä tiiä. Se kannattais kyllä nyt tehä, koska ens vuonna sarja vaihtuis ja taso olis aivan eri luokkaa.

Ite ihmetelly että onko noi jotain vanhoja vai mitä, kun tiedän muutamankin tyypin jotka rikkois suht helposti kyykyssä/mavessa noita ennätyksiä alle 23v sarjassa.

Ite ihmetelly että onko noi jotain vanhoja vai mitä, kun tiedän muutamankin tyypin jotka rikkois suht helposti kyykyssä/mavessa noita ennätyksiä alle 23v sarjassa.

Mun sarjan (M17 83kg) parhaat tulokset oli tehty maaliskuussa. Silti mulla olis siellä ihan hyvät mahdollisuudet. Tosin toi on näköjään kai aika "harvinainen" sarja, kun 74kg (eli kevyemmässä) sarjassa ennätykset on sata kiloa paremmat. Oli se silti mukavaa lukea olevansa periaatteessa ihan Suomen parhaimmistoa, vaikka käytännössähän kaikki ei tiettykään kisaa (kuten minä) ja kevyemmätkin nostajat nostaa parempia tuloksia ku minä. Voin aina kuitenkin puolustella sillä, että en oo mikään varsinainen voimanostaja. ;) Nyttekään en treenaa voimanostoa käytännössä lainkaan (esim. mavea ei oo lainkaan mukana ja kyykyt teen usein eri tavalla ku voimanostossa tekisin ja muutenkin toistomäärät on voimanostajia korkeemmat).

Se ku oon jo pidemmä aikaa tehny kolmijakost 3 on 1 off tyylil ja nyt viime aikoina oon alkanu tekee vaa 1 työsarjan per liike ja välttelee feiliä ni tulokset o taas alkanu nousta :rock:

Back
Ylös Bottom