Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melkoisen hyvä päivä ollut. Jälleen sain työpaikan haastattelusta, joten meikällä ei vieläkään katkennut putki, vaan olen aina saanut duunipaikan, kun olen päässyt itseäni puheella firmaan myymään. Eikä taaskaan kyselty mitään virallisia todistuksia, vaikka ne tarkoituksella tulostin mukaan. Snadisti väsynyt fiilis, mutta perhanan hyvä.

Arvasin että nosturit kyseessä. Niissä piilee kyllä melkonen vaara toisinaan.

Ööö...
images

Miiiikseeei?

Huoh, kohta duunit painettu. Sitten pitäs jaksaa tallustella tuon ison peilin kanssa vielä kotiakki. Oisin kuollu jo jos oltais nelkytäluvulla. Niin sitä pari sukupolvee vaan saadaan veltostumaan.

Vissiin pientä ylirasitusta pukkaa taas liikunnan saralta, tänään meinasin koko päivän nukahtaa töissä ku kroppa niin väsynyt. Lepoa tää päivä ja huomenna junpalle taas. :) Nyt vois bongailla kivoja leffoja ja kattoa Last Resortin loppujaksot...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitämitä, eikö muna ja olut oo enää mitään???

Olen seikkailunhaluinen ja tanaan aloitan kanalla ja viinilla. Ehka sit munaa ja olutta myohemmin!

Jaahas, kana kiskoo viiniä. Ei tuu ku sanomista!

Kotkot. Kerrankos sita... Pitaa ottaa ilo irti ennen kuin aloitan 6 paivan tyoputken. Viikonloppunakin kevyet 20h duunia 24h sisaan, hyi.

Kotkot. Kerrankos sita... Pitaa ottaa ilo irti ennen kuin aloitan 6 paivan tyoputken. Viikonloppunakin kevyet 20h duunia 24h sisaan, hyi.

Hyi helvetti sun täytyy olla varakas moisilla työmäärillä. En ymmärrä moista rahan ahneutta ja kapitalismia ollenkaan. Oon rahastakieltäytyjä.

Hyi helvetti sun täytyy olla varakas moisilla työmäärillä. En ymmärrä moista rahan ahneutta ja kapitalismia ollenkaan. Oon rahastakieltäytyjä.

Niin no, just mulla on ollut su-to vapaa... Teen yleensa koko viikon tyomaaran viikonloppuna. Taytyy kato tienata rahaa etta on varaa munaan ja olueeseen.

Kuuden päivän ryyppyputkessa tulisi 6 * 24 tuntia.

Ylitöissä voi kuulemma myös nukkua.

Se on minun valintani.

Tykkaiskohan ne jos ottaisin tirsat baaritiskin takana?

Back
Ylös Bottom