Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Patleetti on sit ottanu ja tartuttanu muhun mannapuuroaddiktion :D Ehkä omaksun jotain muutakin hienoa!

Jooh, piti käydä aamulenkillä tänää, vaan eihä siitä mitään tullu. Otin kupin kahvia, laiton nuuskan huuleen ja rupesin ahmimaan sons of ararchyjä! Vasta 4 jaksoo kahtonu tänää.

Patleetti on sit ottanu ja tartuttanu muhun mannapuuroaddiktion :D Ehkä omaksun jotain muutakin hienoa!

Saat multa tän kyynisyyden :D Se tuntuu välillä lähes ylipääsemättömän coolilta, kunnes tajuaa kuinka lapsellinen jankkaaja onkaan. Ooole hyvä!
Mannista tekis kyllä mieli, oikeestaan nyt kuulostaa kaikki hiilaripitonen helvetin hyvältä. Kuka idiootti menee kiusaamaan itseään ketoosilla?

Saat multa tän kyynisyyden :D Se tuntuu välillä lähes ylipääsemättömän coolilta, kunnes tajuaa kuinka lapsellinen jankkaaja onkaan. Ooole hyvä!
Ööö...
images

mä olin eilen kattomassa Iron man kolmosen :(

Eilen oli myös kuolema lähellä, kun sattui pienoinen työtapaturma... vieläkään ei osaa oikein käsitellä tota tapahtunutta, vaan oon hieman vieläkin shokissa.

Back
Ylös Bottom