Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jännä tuo Cadillac. Sormet mustana ja kohta omenan kuva katoaa valkoisista laitteista mustaan paskaan kun en saanut sormiani jynssättyä täydellisesti. Kuunnelkaamme saatanallisen sotamestarin unelmia ensimmäisen maailmansodan arjalaisesta veteraanista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä kun kysyit, koska sait tajuamaan, että olen pitänyt tänään aika tehokkaan päivän. Päivällä kävin sopimassa, miten tutkintoni kurssit ja vaihto-opinnot sovitetaan, miten saan niistä hienon kokonaisuuden, jolla voin myydä itseni firmaan kuin firmaan sisään. Siitä kotiin ja työjutut auki, ja rakennesuunnitelmat ovat helkkarin hyvällä mallilla, koska niitä olen koko päivän tehnyt, ja pieniä korjauksia lukuunottamatta kelpasi henkilölle, joka laittaa nimen alle papereihin.

Nyt kun huomasin olleeni helvetin ahkera koko päivän, niin nyt nostan jalat pöydälle, ja korkeintaan lätkin virtuaalisia kortteja tai katson Breaking Badia.

"Joskus pelaamisesta tulee tärkein asia elämässä ja se muuttuu pakonomaiseksi. Pelit vievät kohtuuttoman paljon aikaa ja rahaa, eikä pelaaminen tarjoa enää ilon ja onnistumisen tunteita. Kyseessä voi olla peliriippuvuus, ja onkin hyvä pysähtyä tarkastelemaan tilannetta. Usein jo pelkkä havahtuminen pelaamisen liiallisuuteen auttaa."

peluuri.fi

E: Mä olin töissä ja olin ihan pirun ahkera. Katoin jopa viimeisimmän jakson Dexteriä ja se oli ihan pirun kova!

"Joskus pelaamisesta tulee tärkein asia elämässä ja se muuttuu pakonomaiseksi. Pelit vievät kohtuuttoman paljon aikaa ja rahaa, eikä pelaaminen tarjoa enää ilon ja onnistumisen tunteita. Kyseessä voi olla peliriippuvuus, ja onkin hyvä pysähtyä tarkastelemaan tilannetta. Usein jo pelkkä havahtuminen pelaamisen liiallisuuteen auttaa."

peluuri.fi

On se hyvä, kun joku huolehtii :dance: Mutta minulla on vissiin 5 päivää siitä kun viimeeksi olen edes pelannut. Ja nyt innostuin lukemaan ihan toista kirjaa, niin heikolta näyttää tämänkin päivän osalta.

Torstai! En menny eilen treeneihin, josta sitten morkkis :/ Eipä se tänäänkään suju, sillä oon onnistunu telomaan vasemman nilkkani.

Nukuin sitten pommiin ja myöhästyin molemmista aamun busseista. Toisaalta kouluakin ois ollut tänää sellaset turhat kaks tuntia.

Hyvää huomenta :)
Kello soi vähän seiskan jälkeen, ylös oli pakko nousta kasin maissa. Nyt valittavana ois vaakatasoon palaaminen tai aamulenkki. Selkä on taas vähän kankea, että se tukis tota nukkumista, mutta toisaalta kun on jo tullu herättyä niin kai sitä jaksais. Valintojen maailma.

Ei vittu huomenna on perjantai! Ylivoimasesti viikon paskin päivä! aamulla pitää herätä helvetin aikaseen(=ei voi kahtoo sonsseja koko yötä) ja sitte väsyneenä pitäs mennä vielä tekemään jalkoja huomenna.. Helvetti ku pitää mennä höyläämään jotai lautoja!

Sain juuri muistutuksen. :D Miten muistan muistuttaa, kun en itsekkään aina muista. Lissää chiliä, ei tunnu missään!

Hyvä että muistutit. Ei eroa missään, normikakka.

Huomenta palleroiset siis. Hassua, lepopäivä. Ei huonoa itsekurittamista tiedossa. Ainoastaan kuusi tuntia tiukkaa siivoamista, eli mentaalivalmennuksella mennään tääkin päivä.
2kk:ta sitten tilaamani peili oli tullut joten sen noudan. Mikä helvetti tätä suomalaista logistiikkaakin vaivaa? Asiakasta ei kiinnosta että "heinäkuussa Suomi on vähän lomalla".

Back
Ylös Bottom