Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta Creatine Monohydrate, 500 g osoitteessa ***************
Aattelin tommosta tilata samalla kun tilaan jotain halpis heraa.
Onko merkillä/hinnalla mitään merkitystä?
Sivulla 98 kysyin tosiaan, että kannattaako mun nyt alkaa käyttämään kreatiiniä niin mielipiteet näköjään vähän jakautu nii oon nyt ihan sekasin että kannattaako vaiko ei niin joku tietävä kaveri vois valistaa tyhmää.
En tiedä kuuluuko kysymys tähän triidiin, mutta samakai se on pistää. Kysymykseni siis on, että missä vaiheessa mun kannattaa alkaa käyttään kreaa? Tällä hetkellä siis treenaan tähtäimellä, että läskit lähtis pois ja lihasta tilalle. Salilla oon käynyt ~kuukauden.
Sivulla 98 kysyin tosiaan, että kannattaako mun nyt alkaa käyttämään kreatiiniä niin mielipiteet näköjään vähän jakautu nii oon nyt ihan sekasin että kannattaako vaiko ei niin joku tietävä kaveri vois valistaa tyhmää.
Eli ei ole ongelmana se, että tällä hetkellä tavoitteena on laihduttaa läskit pois ja lihasta tilalle?
Rupea käyttämään vain jos haluat. Kreatiini ei kuitenkaan ole välttämätöntä ja mikäli syö paljon lihaa, ei kreatiinia tarvitse syödä ollenkaan.
Onko tuo kreatiinin tankkaus kuinka tärkeässä roolissa sen toimivuuden kannalta? Tilasin kokeiluksi tollasen satsin tota perus monohydraattia, mutta aloin miettiä että mihin se viikon tankkausjakso perustuu? Mitä eroa on vetää 4x5g päivässä viikon ajan ja sillä että ottais treenin jälkeen sen 5-10g? Ja vielä, että onko tarvetta ottaa kreatiinia myös välipäivinä?
Onko tuo kreatiinin tankkaus kuinka tärkeässä roolissa sen toimivuuden kannalta? Tilasin kokeiluksi tollasen satsin tota perus monohydraattia, mutta aloin miettiä että mihin se viikon tankkausjakso perustuu? Mitä eroa on vetää 4x5g päivässä viikon ajan ja sillä että ottais treenin jälkeen sen 5-10g? Ja vielä, että onko tarvetta ottaa kreatiinia myös välipäivinä?