Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mä olen ollu töissä 10h sit tulin himaan, laitoin ruokaa, kävin kaupas, laitoin lisää ruokaa, pesin pyykkiä, siivosin, treenasin, kävin suihkussa. Nyt meinaan tän kaiken juoksemisen jälkeen istua ja syödä. Kun olutta ei nyt parane juoda, niin kylmää pepsi maxia :kuola:

Juonu kaljaa ja vältelly kotitöitä.

Eiks se oo sit ihan sun normipäivä? ;)

- - - Updated - - -

mä olen ollu töissä 10h sit tulin himaan, laitoin ruokaa, kävin kaupas, laitoin lisää ruokaa, pesin pyykkiä, siivosin, treenasin, kävin suihkussa. Nyt meinaan tän kaiken juoksemisen jälkeen istua ja syödä. Kun olutta ei nyt parane juoda, niin kylmää pepsi maxia :kuola:

Susta saa joku hyvän akan. ;)

fiat-punto-5567770_l_b34de415d9803d7c.jpg

Italiaanot onkin sit asia ihan erikseen, jos oikeen maiskutella haluaa autoilun iloja. Sellasta herkuttelua että oksat pois. Vois ostaa tommosen punasen paholaisen seuraavaksi.

No jumalauta, akka lähti työpaikan muijien kanssa "yksille". Jätti sentään auton avaimet. Ehkä käyn porukoilla pyörähtämässä.

Mitäs muut on puuhaillu tänään?

Hyvä kun kysyit, koska sait tajuamaan, että olen pitänyt tänään aika tehokkaan päivän. Päivällä kävin sopimassa, miten tutkintoni kurssit ja vaihto-opinnot sovitetaan, miten saan niistä hienon kokonaisuuden, jolla voin myydä itseni firmaan kuin firmaan sisään. Siitä kotiin ja työjutut auki, ja rakennesuunnitelmat ovat helkkarin hyvällä mallilla, koska niitä olen koko päivän tehnyt, ja pieniä korjauksia lukuunottamatta kelpasi henkilölle, joka laittaa nimen alle papereihin.

Nyt kun huomasin olleeni helvetin ahkera koko päivän, niin nyt nostan jalat pöydälle, ja korkeintaan lätkin virtuaalisia kortteja tai katson Breaking Badia.

Back
Ylös Bottom