Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään olisi truu syvaivöö reissu tiedossa. Illemmalla veneellä ja jonnekin saareen. Ei mitään telttoja tai mitään. Mitähän tästäkin tulee...

Hittiä pukkaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässäpä eeppinen biisi AVB:ltä! Kaverit oli kuvannu tätä eilen ja laittaneet naamakirjaan, voin kertoo että olisin halunnu olla siellä! Perhanan hyvä meno oli kuulemma!!

Tulipa sitten poltettua nahkansa taas... Pohkeetkin pääs vähä yllättää ku aluks luulin et naama on vaa punanen..

A-fitness

Pakko kirjoittaa ensimmäinen viestini- Maksan A-fitnesille 500 egee jos lopettaa pakkotoistolle kirjottelun, sillä alkaa niin vituttaa tuo mussuttaminen!!

Oon löytänyt uuden ihastuksen

13_badboy_bb.jpg

Pitää laittaa hankintalistalle

Ei vittu, pitiki mennä kattoon toi video. Kulutin viimeiset 2h katselemalla erilaisia taisteluita. Voin kertoo että ainakin seuraavat matsit tuli katottua: Hornet vs Scorpion, Lion vs Elephant, Python vs Alligator, Elephant vs Crocodile, Buffalo vs Crocodile, Bear vs Jaguar ym. Tiukin matsi tais varmaan olla pyyttonilla ja alligaattorilla. Saas nähä onks illalla mitään tekemistä, jos ei niin tiedänpä mitä katsoa...

ps. Noita ampiaisvideoita ei kannata kattoo. Pienikin kärpänen lentelee ympärillä niin muuttuu yhtäkkiä ihan pikkutytöks.

Tajusin justiisa, että jos en tänää juo alkomahoolia niin oon ollu 3 viikkoo kuivilla :D Paria saunaolutta ei lasketa tietenkään.

Enää pari tuntia niin oon ollu kokonaisen viikon täysin ilman alkoholia :D
Salilla käyty, ruoka uunissa ja 4.5 h kestävä elokuva odottamassa katselua. Jälkiruokana 300 gemssiä irtokarkkeja.
Kerrankin tälläinen löysäilylauantai.

Enää pari tuntia niin oon ollu kokonaisen viikon täysin ilman alkoholia :D
Salilla käyty, ruoka uunissa ja 4.5 h kestävä elokuva odottamassa katselua. Jälkiruokana 300 gemssiä irtokarkkeja.
Kerrankin tälläinen löysäilylauantai.

Kuulostaa eeppiseltä, mikä leffa kyseessä?

Back
Ylös Bottom