Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1135261807385.webp

Liikuttavaa :kyynel:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on pakko avautua teille fägärit. Helvetti kun noi ampparit menee loppu kesästä sekaisin. Tulee koko ajan heiluun naaman eteen, ja vittu kun mulla on niihin fobia. Mehiläiset ja kimalaiset ovat ihan sama mutta noi ampparit on perseestä. viime viikollakin otin semmosen paksun pörriäisen hellästi kämmenin sisään , annoin sen pistää ja sitten vapautin sen. Mutta kun tulee amppari pörrään niin alkaa pasmat seota, siis hyi vittu! Voisko oksettavampaa otusta olla olemassa. Niin ja tossa torikahvilassa vitriinin takana häärii 5-10 ampparia niitte munkkien päällä.
Ehkä sairainta mitä oon ikinä nähnyt ja mä olen ollut kuitenkin mm. kahdessa synnytyksessä mukana:urjo:
Siis yrjöt tuleen amppareille, ei pojille.

Nyt on pakko avautua teille fägärit. Helvetti kun noi ampparit menee loppu kesästä sekaisin. Tulee koko ajan heiluun naaman eteen, ja vittu kun mulla on niihin fobia. Mehiläiset ja kimalaiset ovat ihan sama mutta noi ampparit on perseestä. viime viikollakin otin semmosen paksun pörriäisen hellästi kämmenin sisään , annoin sen pistää ja sitten vapautin sen. Mutta kun tulee amppari pörrään niin alkaa pasmat seota, siis hyi vittu! Voisko oksettavampaa otusta olla olemassa. Niin ja tossa torikahvilassa vitriinin takana häärii 5-10 ampparia niitte munkkien päällä.
Ehkä sairainta mitä oon ikinä nähnyt ja mä olen ollut kuitenkin mm. kahdessa synnytyksessä mukana:urjo:
Siis yrjöt tuleen amppareille, ei pojille.

hornet_577_600x450.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Asian_giant_hornet
Onneksi näitä ei ole Suomessa. Melkein 6cm...

No hyi saatana! Ja tässä asiassa mua saa sanoa neidiksi:D
Siis oikeesti, ei noi ole tältä planeetalta. Tai sitten ne ovat karanneet jostain labrasta yms. sairasta.

ihmisetkin on ihan sekaisin, ihme sekopäitä pörrää jokapuolella, mahtaakohan olla taas avohoitopotilaita liikkeellä, tai sitten on säästöjen takia porukkaa lomalla laitoksesta...

No jaa, metsässä harvemmin hörhöihin törmää, joten taidan lähteä etsimään kanttarelleja, kun on loistava sienestyskeli= sataa kaatamalla.

Jumalauta minkä kokoinen amppari kun se mehiläisfarmari otti sen raadon käteen:wtf:
Mutta pointsit mehiläisille, roasted alive:fuckyeah:

Aamulla tein riemuvoiton miessukupuolelle. Joku tutkimus väittää, ettei miehet osaa multitaskingiä. Paskanvitut sanon. Silitin paitaa ja tein ruokaa, ja kumpikin onnistui hyvin. Sen tosin myönnän, että ongelmia tuli, kun kesken kaiken tuli puhelu, jossa jouduin miettimään työasioita.

ihmisetkin on ihan sekaisin, ihme sekopäitä pörrää jokapuolella, mahtaakohan olla taas avohoitopotilaita liikkeellä, tai sitten on säästöjen takia porukkaa lomalla laitoksesta...

No jaa, metsässä harvemmin hörhöihin törmää, joten taidan lähteä etsimään kanttarelleja, kun on loistava sienestyskeli= sataa kaatamalla.

Enemmän mua huolestuttaa ne ketkä ei ole minkään hoidon piirissä vaan itselääkitsevät viinalla,napeilla ja huumeille.
Avohoitopotilas ei sitten ole mikään vitun haukkumasana vitun pässi:curs: tässä maassa 300 000 vetää masarilääkkeitä.
Kato kaikki ei aina mene kuin elokuvissa, puoliso, lapsi yms. muu läheinen saattaa yks kaks lähtee tuonelaan.
Tai jotain muuta tosi paskaa tapahtua, siinä sitten nikotellaan itku kurkussa mattoveitsi kaulalla:(.

Exän hautajaisissa olin viime viikolla, 26v. ja nukkui kotona pois. Kaipaaman jäivät mm.3v. poika.
Hautajaispäivänä tihkusi vettä, silmät ei säästyneet ei kyynelittä.

edit. Tiedän/tunnen avohoitopotilaita poliiseista yritysjohtajiin.

12 päivän aikana ollut 1 vapaa eli ansaitut 4 päivn vapaat alko nyt! Saas nähä mitä keksii, tänään ainaki päikkäreitten jälkeen reenaamaan ja sitten keihään finaalia hyvässä seurassa köyhien ritareiden kera :kuola:

Enemmän mua huolestuttaa ne ketkä ei ole minkään hoidon piirissä vaan itselääkitsevät viinalla,napeilla ja huumeille.
Avohoitopotilas ei sitten ole mikään vitun haukkumasana vitun pässi:curs: tässä maassa 300 000 vetää masarilääkkeitä.
Kato kaikki ei aina mene kuin elokuvissa, puoliso, lapsi yms. muu läheinen saattaa yks kaks lähtee tuonelaan.
Tai jotain muuta tosi paskaa tapahtua, siinä sitten nikotellaan itku kurkussa mattoveitsi kaulalla:(.

Exän hautajaisissa olin viime viikolla, 26v. ja nukkui kotona pois. Kaipaaman jäivät mm.3v. poika. Hautajaispäivänä tihkusi vettä, silmät ei säästyneet ei kyynelittä.

vitun pässi vaan itelles. elämä on rankkaa jne.

Back
Ylös Bottom