Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Perjantai
nämä laulut on kaikuja saarelta,
kukaan kuule vain
ei vastarannalta."

Ihme biisejä soi päässä näin aamusta. Torkuin taas bussissa, onneksi en vielä ole nukkunu pysäkin ohi. Jotain hyötyä yli tunnin työmatkasta.

Ajattelin linnottautua kotiin muutaman kirjan kanssa. Mitä vähemmän oon ihmisten ilmoilla sen parempi :D

Noin mäki taidan tehdä. Tosin kirjan tilalla teevee ja yleisurheilu. Tänään toki käyn teranssikaljalla, ku on komiaa keliä luvattu.

Huomenta :)
Takana suht lyhyt ja (unien puolesta) jännä yö. Nyt ulkona kuitenkin aurinko paistaa ja kohta pääsee lenkille, joten eihän tässä voi kun olla hyvällä tuulella.

Viikonloppu tulee vietettyä jälkikasvun kanssa touhuten. Tänään alkaa Hämeen Keskiaikamarkkinat, saatamme mennä sinne pyörähtämään.

Jokohan uskaltais lähtee aamupalalle... ainakaan makuuasennossa ei enää satu päähän. Katotaan sit ku pääsee ylös, alkaako otsalohkossa menninkäiset paukuttaa rumpusooloa.

Jos sumpit naamariin ja sitten vetämään niinq oikeasti kova selkäreeni. Pikkasen nauratti 200 m juoksun startin selostus "ilman vilppiä startti...", buhahah.

^^Sanonnan varsinaisessa ja ei niin varsinaisessa merkityksessä :D

Leppoosa olo, aamureenit on kivoja. Ja varsinki joku olka-ojentaja ku ei tarvii pelätä kuolemaa.

Lapset herätkää. Koko pakkis aivan unessa.

Mitäs porukka meinas viikonloppuna?

Mä lähden kohti helsinkiä muutaman tunnin päästä, on kaverin häät huomenna kl. 16->
Muuten ei oo mitään suunnitelmia siellä, jos on aurinkoa ja sais joku mukaan vois lähteä hietsulle tai jos ei oo niin jonnekin treenaamaan...

Joku ihana nainen voisin viedä kahvillekin jos sellaista löytyis... :)

Makaakko sä vaan sielä rannalla vai makaat ja kattelet naisia? Ajattelin vaan että eikö se oo vähä tympeetä honmaa? En tietysti osaa sanoo nykymeiningistä, ku edellisen kerran ku oon oikeesti käyny rannalla on aikaa noin 12v. Sillon maattin ja katteltiin naisia ja uitiin. Eikä kukaa saanu. Paska paikka.

Back
Ylös Bottom