Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna tilipäivä. Jokohan raaskisin mennä hanmasliäkärrii? Hyi helvetti mitä rahanmenoa ja kidutusta se varmaan on.

Voithan sää aina odottaa ja sitten menet kalliiseen hätäkärsimys-päivystykseen kun pää räjähtää hammassärystä ja sitten todetaan, ettei sun leegoista enää oo mihkään ja tarjotaan tekareita taikka neljän tunnin poraus-sessiota. Elämä on valintoja ;) .

Jee! Loysin lennon Helsinki-Lontoo valille matkatavaroiden kanssa 50 euroa. Toiseen suuntaan maksoin kesan alussa lahes 300 euroa (tai no aiti maksoi koska tyttarella ei ollut rahaa).

Missähän ois joku hammaslääkärikoulu? Saisko sielä halvempaa hoitoa ku sais olla koekaniinina niille tunareille. Örgh

Missähän ois joku hammaslääkärikoulu? Saisko sielä halvempaa hoitoa ku sais olla koekaniinina niille tunareille. Örgh

Oot kyllä pölijä. :haart:

Jumalauta mä oon väsyny. Kaks viikkoa jatkuvasti kisavalmiudessa. Alkaa olla semmonen Päiväni Murmelina -olo. Huominen vielä. Jaksaa jaksaa, tulee tulee. Hei takarivin läski lopeta, sä kuolet kohta.

Toisaalta, jos Cele ottaa Ephestä hieman viinaan menevän ukon itelleen, niin nehän voi sitten laittaa iltaisin tekohampaat samaan lasiin. Aww.

Ephe on mun. Juodaan bissea ja kuunnellaan teknoa kaiket paivat. What a life!

Kyllä Santsi tänään Kiinalandiaan lentelee! Huh huh... Tää päivä tuli kyllä ihan liian nopeesti :D

Tuu sä Kunshaniin/Shanghaihin tarjoo mulle ne safkat mielummi... ;P

Siitä se lähtee haha! :D Ja eiköhän se sun aikas täälläkin lopuillee aika nopeesti kulu, ihmettelet joulun aikaan et mitäs hemmettiä, mihin se aika on menny..

Näyttää pahasti siltä että tän projektin puitteissa ei sinne Shanghain suuntaan tule nyt reissua. Toki jos satun yksin täällä olemaan jollain reissulla ja on viikonloppu vapaata niin "pianhan" siellä pyörähtää :)

- - - Updated - - -

Jaa jaa, elixandrakin on vielä hengissä. Kaikkea sitä...

Täh? Pelixandran paluu? :D

E: Uuh, pakko mennä nukkuu jos meinaa edes haaveilla aamulla heräävänsä salille..

aikataulu ja super-Kride

No sä kuulostat joltain duracell-kiitäjältä! Mä ajattelin vaihteeksi koittaa tehostaa ajankäyttöäni, mutta se onkin sitten hyvästit kolmen tunnin aamukahveille. Eli oikeesti mä taidan siirtyä vaan sellaiseen normaaliin tekemisen rytmiin. Ihan näppärästi nuo ainakin paperilla sujahteli toistensa väleihin ja enää puuttuu sulava toteutus.

Mä ajattelin vaihteeksi koittaa tehostaa ajankäyttöäni, mutta se onkin sitten hyvästit kolmen tunnin aamukahveille.
Mulla taitaa olla sama edessä. Tosin enemmän pakon edessä kuin omasta tahdosta. Nykyisillä työajoilla on saanut jo muutaman vuoden heräillä ihan miten huvittaa, tosin joutuu vähän illan vapaa-ajasta tinkimään.

Ja töitä piisaa, kolmeen päivään 32 tuntia.

Back
Ylös Bottom