Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Greippi on muutenkin hedelmänä niin karsean makuinen, vaikka kaikki hedelmät yleensä menee niin sitä en enää toista kertaa saa alas. :D

Mittee? Mää oon joka aamu puristanu aamupalalla tuoretta greippimehua. Vaihdoin verigreipistä oikeaan, kun se on niiiiiiiin paljon parempaa. Aivan ihanaa!!!

Eipä tullu lähettyä weekendiin vaikka kyllä mieli vähän teki. RAhhoo ois sinne reissulle menny se 300e ainaski. Jännää, että tuommonen ylivoimasesti suomen paras festari järjestetään näin syksystä. Eipähän ne varmaan sais noin hyviä esiintyjiä sinne jos joskus kesällä oisivat järjestäny.

Kyllä se kannattaa mennä kattoo, ihan ookoo leffa oli.

Matt Damon on kuuma näin mies katsojankin silmissä. :D

Mjau! Jos huomenna jo ehtisi tai sit ens viikolla. :D

Nyt nukkumaan nii jaksaa huomenna piiskata olkapäät hurjaan kuntoon! Ehkä 10 vuoden päästä ne on siinä "hurjassa" kunnossa ja sillon totean, että ei mihinkään..

Hitto, tajusin että ostin verigreipin viikko sitten. Onkohan se vielä syötävää?

Aukase ja maista, sillähän se seleviää :)

Tuli istuttua alakerrassa höpisemässä paskaa porukan kanssa. Ite ostin yhen oluen mutta jostain ilmesty muutaki naaman eteen. Viskin jätin muille ja lähin nukkumaan. Huominen vielä täysillä ja sitten oiski illalla loppukemut. Lauantaina himaan. Ttu mä oon poikki!

Tuli istuttua alakerrassa höpisemässä paskaa porukan kanssa. Ite ostin yhen oluen mutta jostain ilmesty muutaki naaman eteen. Viskin jätin muille ja lähin nukkumaan. Huominen vielä täysillä ja sitten oiski illalla loppukemut. Lauantaina himaan. Ttu mä oon poikki!

Toisille sitä vaan tarjoillaan ilmasia juomia! Huipulla tuulee ;)

Jaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaa...

Toisille sitä vaan tarjoillaan ilmasia juomia! Huipulla tuulee ;)

Nää herrasmiehet täällä tykkää minusta ja haluavat, että mulla on kivaa. Yks ilta mulle tarjottiin kaakao ku oon tämmönen "baby". Vein tosin sit yhden 11-vuotiaan nukkumaan reppuselässä, joten ansaitsin kaakaoni. Näitä ukkoloita kun niin harvoin näkee niin haluavat sit välillä tarjota. Loppuillallista markkinoitiin sanoilla "hintaan sisältyy ruoat, juomat sekä tanssiminen Kairan kanssa". Tulee rankka ilta.

Jaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaajaksaa...

Tulee tulee, jaksaa jaksaa...

Nää herrasmiehet täällä tykkää minusta ja haluavat, että mulla on kivaa. Yks ilta mulle tarjottiin kaakao ku oon tämmönen "baby". Vein tosin sit yhden 11-vuotiaan nukkumaan reppuselässä, joten ansaitsin kaakaoni. Näitä ukkoloita kun niin harvoin näkee niin haluavat sit välillä tarjota. Loppuillallista markkinoitiin sanoilla "hintaan sisältyy ruoat, juomat sekä tanssiminen Kairan kanssa". Tulee rankka ilta.

Sullahan on tyttöparka jalatkin aivan tohjona jos joudut satojen jopa kymmenien heppujen kanssa tanssahdella..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom