Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

^Ymmärrän sun pointin, mutta toiselle se 100kg voi olla iso kun taas toiselle 150kg pieni.. Enemmän tossa mua kyllä vituttais se, että tyyppi varaa sen paikan itelleen niin pitkäks aikaa.

Ei juma ku yks päivä menin salille. Just ku olin menossa salin ovesta sisään, huomasin et kahva kääntyy eli sieltä tulee ulos joku. Menin seinää vasten joten oven auetessa jäin oven ja seinän väliin. Joku n 8 luokkalainen tyttö joka tuli sieltä huomas mut seisomassa siellä välissä ja pelästyi ihan helvetisti. Luuli varmaan jokskin raiskaajaks...

Ei juma ku yks päivä menin salille. Just ku olin menossa salin ovesta sisään, huomasin et kahva kääntyy eli sieltä tulee ulos joku. Menin seinää vasten joten oven auetessa jäin oven ja seinän väliin. Joku n 8 luokkalainen tyttö joka tuli sieltä huomas mut seisomassa siellä välissä ja pelästyi ihan helvetisti. Luuli varmaan jokskin raiskaajaks...
Ihan vaan mietin, että miks helvetissä menit siihen oven ja seinän väliin? :D

ei hitto, paras vähää aikaa:hyvä:

Yritin neuvoa naiselle, miten tankoa pidetään käsille ettei ranteet mene paskaksi ja lopuksi se meni siihen että kumpikin hokee toisilleen "mikä vittu sun ongelma on" aattelin, että neuvon toiste loppuun... :D

Salille jossa käyn on pesiytynyt viime aikoina nuoria tyyppejä jotka käyttää yli puolet treeniajasta peilin edessä poseeraamiseen. Pitäähän sitä toki poseerata ennen joka sarjaa ja välittömästi sarjan jälkeen. Jopa yhden vatsasarjan jälkeen nostetaan paitaa ja katsotaan miltä se maha näyttää peilissä :D

Mikä siinä on hauskaa että kattelee itseensä peilistä? Mä ainakin käyn salilla koska se tuntuu hyvältä ja näyttääkseni hyvältä. Ja tottakai mä katon itteeni peilistä salilla koska näytän hyvältä, kateellisten hommaa jos on muka komediaa :D

Salille jossa käyn on pesiytynyt viime aikoina nuoria tyyppejä jotka käyttää yli puolet treeniajasta peilin edessä poseeraamiseen. Pitäähän sitä toki poseerata ennen joka sarjaa ja välittömästi sarjan jälkeen. Jopa yhden vatsasarjan jälkeen nostetaan paitaa ja katsotaan miltä se maha näyttää peilissä :D

Pitäähän sitä heti salilla pumpissa katsoa miltä näyttää. Eihän se nyt sitten enään kotipeilistä näytä niin hyvälle kun on palautunut normipötköksi ;)

Tein eilen selkää/hauista/takaolkapäätä salilla ja tänää vähä domssin poikast ojentajis, ei missää muual, rupesin sit miettii et mitä helkkarii, tein kaikki samat liikkeet ku aina ennenki, paitsi et tein poikkeuksellisesti myös ylätaljaa (ekaa kertaa), ni tais tulla siin liikkeen lopus tehtyy ns samantapast liiket ku tekis ojentajii taljas... :face:

Mitä vittua? Ylätalja ja pushdown yhdistettynä? :puntti:

Mikä siinä on hauskaa että kattelee itseensä peilistä? Mä ainakin käyn salilla koska se tuntuu hyvältä ja näyttääkseni hyvältä. Ja tottakai mä katon itteeni peilistä salilla koska näytän hyvältä, kateellisten hommaa jos on muka komediaa :D

Määki myönnän että katselisin itteäni vähän enemmän peilistä jossei salilla olis niin paljoo väkeä :nolo:

Saatan minä ojentajissakin olla.

Eilen huvitti hiukan kun oikeassa olkapäässä/kädessä jotain jumissa, jonka takia parin toiston jälkeen oikea käsi ei ojennu suoraksi. Penkatessa/kp vinopenkissä hassun tuntusta ku vasen käsi menee ilman mitään ongelmia suoraksi ja oikea käsi jää semmoseen 145 asteen kulmaan. Huomenna sit hierojalle paikkoja aukomaan.

Onkohan tämä ollenkaan komediaa.. tiedä häntä, mutta itteä vähän jäi mietityttää.

Sälli teki rannesiteet kädessä rannekääntöjä. Olihan se aika siima, mutta silti...

Työpaikan salilla keski-ikäinen tantta, jota en ollut koskaan aiemmin nähnyt puntilla, veti juomat väärään kurkkuun, kun kaveri heitti läppää, että aloittaa horkan vuoden päästä jos ei tulokset parana. Siis ihan kirjaimellisesti veti vedet henkeensä ja siitä pääsi sellainen kumma purskahdus. Myös ilme tuon jälkeen oli mainio. Naama oli niin norsunvitulla kuin vain keski-ikäisellä naisella voi olla.

Käyn hauskojen tyyppien kanssa puntilla.

Onkohan tämä ollenkaan komediaa.. tiedä häntä, mutta itteä vähän jäi mietityttää.

Sälli teki rannesiteet kädessä rannekääntöjä. Olihan se aika siima, mutta silti...

Jos sillä oli reeni melkeen ohi ja ne siteet vaan löysällä kädessä(=ei mitään vaikutusta mihinkään), eikä ollu vaa jaksanu ottaa niitä pois.. Itelläki monesti rannesiteet kädessä koko reenin ajan ku ei vaa muista/jaksa niitä heittää pois sitte ku ei enää ole oikeaa tarvetta.

Jos sillä oli ne kunnolla kireenä, nii en nää siinä kyllä sitte mitää funktioo rannekäännössä :D

Muuten, miksi pitää rannetukia ylätaljassa ja alataljassa? Onko siitä tosiaan jotakin hyötyä, vai haluavatko kaikki olla niin bodarin alkuja?

Itseä huvittaa ihmiset jotka käyttävät rannetukia niin, että ne eivät tue yhtään. Ne on ehkä ennemmin forkkuun kääritty kuin ranteeseen. Ja sitten valitellaan rannevaivoja :rolleyes:

No joo, eihän niistä kyllä mittää hyötyä missään selkäliikkeissä oo. Kai ne haluaa näyttää bodareilta.

Ite piän ainahhii vaan punnerrusliikkeissä ja niissäki vaa kovimmissa sarjoissa, jos tuntuu kipuja ranteen seudulla. Joskus myös sillon ku teen hauiskääntöö tangolla.

Mä jätän rannesiteet koko treenin ajaks vaan ranteeseen, silleen ettei kiristä kuitenkaan. Joskus oon aina ottanu pois ja vieny siihen "tiskille" vai mikä lie onkaan, mutta oon niin monesti unohtanu ja joutunu kysymään niitä jostain löytötavaroista etten kehtaa enää ottaa pois :D Kummiski unohtuvat taas siihen. Joskus kun lähtee salilta niin ajaessa huomaa että vieläki on siteet ranteissa. :D

Tänään koulun liikkatunnilla salilla, oli vaikka minkä näköstä yritystä niitte laitteiden kanssa. Pari sankaria sai rikottua reidenkoukistusvempaimen, jätkät paisko vähän turhan isoilla romuilla ja vaijerit lähti vähän mihin sattuu. Kai ne sai sen kuitenkin korjattua.

Back
Ylös Bottom