Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ja väin tämän treenin takia.
Seuraavassa treenissä toiselle puolelle lisäpainoa ja kohta reidet ei mahdu edes ovesta sisään
Ihan vaan mietin, että miks helvetissä menit siihen oven ja seinän väliin? :DEi juma ku yks päivä menin salille. Just ku olin menossa salin ovesta sisään, huomasin et kahva kääntyy eli sieltä tulee ulos joku. Menin seinää vasten joten oven auetessa jäin oven ja seinän väliin. Joku n 8 luokkalainen tyttö joka tuli sieltä huomas mut seisomassa siellä välissä ja pelästyi ihan helvetisti. Luuli varmaan jokskin raiskaajaks...
ei hitto, paras vähää aikaa:hyvä:Ei juma ku yks päivä menin salille. Just ku olin menossa salin ovesta sisään, huomasin et kahva kääntyy eli sieltä tulee ulos joku. Menin seinää vasten joten oven auetessa jäin oven ja seinän väliin. Joku n 8 luokkalainen tyttö joka tuli sieltä huomas mut seisomassa siellä välissä ja pelästyi ihan helvetisti. Luuli varmaan jokskin raiskaajaks...
Salille jossa käyn on pesiytynyt viime aikoina nuoria tyyppejä jotka käyttää yli puolet treeniajasta peilin edessä poseeraamiseen. Pitäähän sitä toki poseerata ennen joka sarjaa ja välittömästi sarjan jälkeen. Jopa yhden vatsasarjan jälkeen nostetaan paitaa ja katsotaan miltä se maha näyttää peilissä :D
Tein eilen selkää/hauista/takaolkapäätä salilla ja tänää vähä domssin poikast ojentajis, ei missää muual, rupesin sit miettii et mitä helkkarii, tein kaikki samat liikkeet ku aina ennenki, paitsi et tein poikkeuksellisesti myös ylätaljaa (ekaa kertaa), ni tais tulla siin liikkeen lopus tehtyy ns samantapast liiket ku tekis ojentajii taljas... :face:

Ojentajissa sit jerkkua tai ylätaljassa aika nostaa romuja roimasti ylöspäin, jos noin niinku ihan huomaamatta tekee siin sivussa pushdownia :DMitä vittua? Ylätalja ja pushdown yhdistettynä?![]()
Mikä siinä on hauskaa että kattelee itseensä peilistä? Mä ainakin käyn salilla koska se tuntuu hyvältä ja näyttääkseni hyvältä. Ja tottakai mä katon itteeni peilistä salilla koska näytän hyvältä, kateellisten hommaa jos on muka komediaa :D

Onkohan tämä ollenkaan komediaa.. tiedä häntä, mutta itteä vähän jäi mietityttää.
Sälli teki rannesiteet kädessä rannekääntöjä. Olihan se aika siima, mutta silti...