Kieltämättä tekee 15h työpäivää mutta ei joka päivä... mä asun yksin ja koirakin on eli 10h maksimi jos ei saa kusettajaa. Mulla on vaan b-kortti.
Eipä niitä työantajia kiinnosta onko sulla koira vai, jos sun maksimi 10h tulee vaikka kahen tunnin ajon päästä kotoonta, pomojen on helppo perustella päivien venyminen sillä ettei nyt ollu muutakaa tälle päivälle tarjota. Ja ne päivät venyy käytännössä päivittäin ja syitä venymiseen löytyy satoja. Saatat päästä töihinkin vaikka sanot että 10h on max mutta eipä se enää muutaman päivän päästä onnistukaan. Mulla olis periaatteessa alasta niin paljon negatiivista sanottavaa että sua ei kiinnostais yhtään enää ku kuulisit kaiken olennaisen, ei ees motivaatio riitä kirjottamaa niitä. Paskaa hommaa IMO. Ne ketkä siitä tykkää ni saattaa jopa vittuuntua kun eivät ymmärrä ihmistä joka osaa ajatella muullakin kun heidän tavallaan siitä työstä.
anyway, syitä olla olematta rekkamies: työt alkaa ensisijaisesti kello 2-4.30 yöllä, viikonloppuja todella paljon, työpäivä voi venyä helposti 14 tai jopa 16 tuntiseksi. Työ itsessäänkin on samaa (paskaa) päivästä toiseen.