Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös sitä voi estää sen puljun mainokset?miksi mulla pyörii facessa kokoajan joku helvatan silari-mainos? *hommaa silikonit alehintaan 3500e* luoja... pitääkö laittaa cookies pois käytöstä vai mitä?
Eikös sitä voi estää sen puljun mainokset?
miksi mulla pyörii facessa kokoajan joku helvatan silari-mainos? *hommaa silikonit alehintaan 3500e* luoja... pitääkö laittaa cookies pois käytöstä vai mitä?

miksi mulla pyörii facessa kokoajan joku helvatan silari-mainos? *hommaa silikonit alehintaan 3500e* luoja... pitääkö laittaa cookies pois käytöstä vai mitä?
todellakin tyhmä kysymys: Jos maksupääte ei tunnista sirullista pankkikorttia, niin miksei myyjä voi vaan höylätä korttia vanhaan tapaan(eli kortin magneettinauhaa)? Typerästi esitetty kysymys vielä kaikenlisäksi, mutta tähän haluaisin vastauksen....
Kun katsoin kotiteatterijärjestelmällä ensimmäisen DVD-filmin, kaikki sujui ok. Lisäksi laitteella katsottiin lasten musiikki-DVD:tä ja musiikki kuului täysin ok.
Kun katsoin myöhemmin uutta DVD:tä, kuului elokuvan taustamusiikki ja erilaiset tehosteäänet ok, mutta ei puheääni. Mainitsin asiasta videovuokraamossa, jossa he tarkastivat DVD:n ja heidän laitteillaan elokuvan puheäänet kuuluivat normaalisti.
Toisen vuokratun DVD-filmin aikana ei kuulunut mitään ääniä, ei edes taustamusiikkia. Kuitenkin samaan aikaan laitteella pystyy katsomaan sekä kuuntelemaan lasten musiikki-DVD:tä sekä muumi-DVD:tä, jossa myös puhutaan.
Hankin CityMarketista edullisen LG:n DH3120S kotiteatterijärjestelmän: LG, Dh3120s dvd kotiteatteri | citymarket.fi verkkokauppa
Asensin laitteen siten, että siihen on liitetty subwoofer sekä etukaiuttimet (vasen, keski, oikea). Takakaiuttimia en liittänyt laitteeseen lainkaan. Mielestäni asensin edellä mainitut ihan oikein ohjeiden mukaisesti. Lisäksi laitteen ja TV:n välille on laitettu scart-liitin sekä videoliitäntä.
Kun katsoin kotiteatterijärjestelmällä ensimmäisen DVD-filmin, kaikki sujui ok. Lisäksi laitteella katsottiin lasten musiikki-DVD:tä ja musiikki kuului täysin ok.
Kun katsoin myöhemmin uutta DVD:tä, kuului elokuvan taustamusiikki ja erilaiset tehosteäänet ok, mutta ei puheääni. Mainitsin asiasta videovuokraamossa, jossa he tarkastivat DVD:n ja heidän laitteillaan elokuvan puheäänet kuuluivat normaalisti.
Toisen vuokratun DVD-filmin aikana ei kuulunut mitään ääniä, ei edes taustamusiikkia. Kuitenkin samaan aikaan laitteella pystyy katsomaan sekä kuuntelemaan lasten musiikki-DVD:tä sekä muumi-DVD:tä, jossa myös puhutaan.
Missä voisi olla vika? Asennuksessa, laitteessa vai DVD-filmeissä?
Jos haluu rekka hommiin niin onko mitään tietä "ilmaiseen" korttiin?
Miten vaikuttaa jos on vakituisessa työsuhteessa? Intti käyty 12 vuotta sitten ja amis ei houkuttele kuin viimeisenä, melkeen maksaa mielummin koko homman ite eli 4k€... Saisin työpaikan auramaalta aika varmasti.Intti tai amis tai työkkärin kautta kurssille. Hinta varmaa 50e - muutama satanen sit.
13 vuotta oon töissä käyny ja tässä hommassa ei lisää ole luvassa, siskonmies tienaa 1k€ enemmän kuukaudessa nettona ja se on paljon se...Kyllä aika kova hinku täytyy olla rahdin ajoon, jos kortin autokoulun kautta hankkii.
Todennäköisesti kyseisen härpäkkeen vahvistin koittaa syöttää tiettyä audio-raitaa just niille takakajareille mitä sä et olekkaan kiittänyt, esim. juuri puheääntä. Koitas jostain laitteen asetuksista päästä siirtymään siitä 5.1 tilasta 2.1 tilaan.
Kokeile onko keskikaiutin varmasti kunnolla liitettty, sillä puheäänet tulevat yleensä keskikaiuttimesta.
DVD-llevyllä, josta ei kuulunut mitään ääniä, kokeile vaihtaa dvd-levyn valikosta toinen ääniformaatti. Voi olla, että levyllä oletuksena on esimerkiksi DTS ja soittimesi ei tue tätä ääniformaattia.
Heitä se scartti veke ja jos löytyy kummastakin laitteesta HDMI-liitin niin osta siihen johto.

13 vuotta oon töissä käyny ja tässä hommassa ei lisää ole luvassa, siskonmies tienaa 1k€ enemmän kuukaudessa nettona ja se on paljon se...
Jos pohjalla C-kortti, ajat kokopäiväisesti yli 12tn kalustoa väh. 3kk, jolloin saat vielä ensi vuoden syksyyn mennessä ajaa CE-kortin ns. kokemuspohjalta noin 1500€ hintaan.Jos haluu rekka hommiin niin onko mitään tietä "ilmaiseen" korttiin?
Uhraako se elämästään paljonki enemmän aikaa työlleen ku sinä? Kaikki ihmiset ollaan erilaisia mutta kannaattaa minun mielestä silti harkita asiaa vähän pidempään... Niissä hommissa huonoja puoliakin on melkosesti.