Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu mulla menee hermo kohta. Bongasin et hotlassa on sali. Aattelin että meenpä tekee jonku pikkusen kropanherättelyn ja saia jotain muuta ajateltavaa ku 24/7-vitutuksen. Ei, lähe sinne, tee tätä, oo apuna. Joskus sitä toivois ettei puhuis vittu mitään kieliä. Oma aika ja omiin suorituksiin keskittyminen aika nollassa välillä.

Sun häätys opetella tälläiseksi itsekkääksi kusipääksi, niin ei tarvis riäntää joka paikkaan minne toiset pyytelevätne ihan piruuttaan ja laiskuuksissaan.

Uuh, alle 86.. Mitvit mulle on tapahtunu?! :wtf: Koen olevani edelleen satakiloinen..

Sää oot jumpannu!

Ei siltä näytä.. Kai ne vähäisetkin lihakset läks ku joutu oleen treenaamatta niin kauan ton niskan takia.

Kaunista kotimaista kotimaisille kummajaisille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaihteeks rokkia iltaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oli sellaiset tärinät päällä että oli pakko käydä juoksemassa pimeässä metsäpolulla. Olen koittanut tuota 5k opetella ja hitaasti se taitaa parantua. Ai että kun olisikin yksi olut mutta nyt ei seuraavaan kahteen viikkoon alkoa.

Ohan se perseestä paistaa työkseen croissantteja ja suklaadonitseja ja yrittää olla ite terveellisellä ruokavaliolla :D keväällä dieetillä ei ollu onkelmaa, nyt päässy tavotepainoon niin ei mitään itsekuria, paskaa tulee syötyä päivittäin. angst

Pernoo! Nukkumaa. Huomenna töihi ja sen jälkee muutaman työkaverin kans grilli kuumaksi.

Back
Ylös Bottom