Penkkiveto :wtf:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimmojh
  • Aloitettu Aloitettu
elikkäääs ny on vetoo käynnis, vuoden loppuun mennes täytyis saada penkkitulos tuplattua(täl hetkel 40kg)...

elikkä onko mitään järkee ees lähtee tavotteleen ja jos on niin mimmoisella treenimäärällä ja ohjelmalla/sarjoituksella

tähä saakka vedelly iha fiilispohjalta yleensä 20x30kg 5-10x35kg ja 2-5x40kg :D

Helppoa ja kivaa.
Tosiaan tekniikka kuntoon ja vaikkapa starting strength tai stronglifts ohjelma käyttöön ja penkki päivän ensimmäiseksi liikkeeksi.
Pidä huoli että olet "plussilla" aloittelija voi hyvin mielin syödä 500kcal yli kulutuksen.

elikkäääs ny on vetoo käynnis, vuoden loppuun mennes täytyis saada penkkitulos tuplattua(täl hetkel 40kg)...

elikkä onko mitään järkee ees lähtee tavotteleen ja jos on niin mimmoisella treenimäärällä ja ohjelmalla/sarjoituksella

Täl hetkel maksimi 40kg, mutta iha fiilispohjalta menee sarjana 2-5x40kg =D !!! Heheheheh...

Eiköhän toi oo jo voitettu veto. Itse kun aloitin treenaamaan (jos nyt sitä alun räpellystä pysty treeniksi kutsua) niin penkki ykkönen oli 45kg ilman aiempaa urheilu taustaa. Ton ajan jälkeen mitä sulla on meni 5x5x75kg, vaikka en penkkiin edes panostanut ja muutenkin treenit oli perseellään, eikä oikeanlaisesta syömisestä ollut hajuakaan. Treenasin 3-kertaa viikossa vuorokerroin olkapäät ja hauis kotona käsipainoilla, sekä penkki taloyhtiön kellarissa, eli kunnon rhp meininki :face:

Ps. Ei muuten toi penkki tulos tosta paljoa oo noussu vaikka menty jo 7kk eteenpäin ku hajosi alkuvuodesta olkapää, mutta opinpa että myös kiertäjäkalvosimia kannattaa jumpata...

Penkkiveto? Mä luulin et kyseessä oli joku uusi liike. Mut eipä tuosta 80 kg:stä tarvitse mitään vetoja tehdä jos vain syöt nyt sitten loppuvuoden. Et tarvitse edes mitään tekniikkaa tai oikeaa ohjelmaa. Vedä vaikka tuntuman mukaan.

Tai sitten voit alkaa käymään kunnolla salilla ettet bulkkaa itseäsi possuksi vain sen takia, että saisit hikisen 80 kg nostettua.

Penkkiveto? Mä luulin et kyseessä oli joku uusi liike. Mut eipä tuosta 80 kg:stä tarvitse mitään vetoja tehdä jos vain syöt nyt sitten loppuvuoden. Et tarvitse edes mitään tekniikkaa tai oikeaa ohjelmaa. Vedä vaikka tuntuman mukaan.

Tai sitten voit alkaa käymään kunnolla salilla ettet bulkkaa itseäsi possuksi vain sen takia, että saisit hikisen 80 kg nostettua.

Eiköhän se tekniikka ole tärkeä jo ihan vammojen ehkäisyn kannalta. Ja miksi vitussa pitäisi vetää ilman mitään suunnitelmallisuutta kun kehitys olisi parempaa suunnitellulla progressiolla?

Eiköhän se tekniikka ole tärkeä jo ihan vammojen ehkäisyn kannalta. Ja miksi vitussa pitäisi vetää ilman mitään suunnitelmallisuutta kun kehitys olisi parempaa suunnitellulla progressiolla?

No jos tavoite on ainoastaan 80 kg penkki ni ei mun mielestä väliä miten sen hoitaa. Jos tavoite olisi kokonaisvaltainen lihaskunnon kasvattaminen niin sitten lähtisin tekemään asioita hieman suunnitellummin.

No jos tavoite on ainoastaan 80 kg penkki ni ei mun mielestä väliä miten sen hoitaa. Jos tavoite olisi kokonaisvaltainen lihaskunnon kasvattaminen niin sitten lähtisin tekemään asioita hieman suunnitellummin.

Vaikka monelle tuo 80kg on pelkkää paperia, niin eiköhän se kuitenkin ole ihan olennaista oppia kunnon tekniikka, että tuloksen saavuttaminen on helpomaa? Ei se mun mielestä mene ihan niinkään, että "räi kattoon, käy välillä penkkaamas jotain ja sit joskus penkkaat sen 80kg". Yleensä jos on joku tavoite, niin eiköhän sen eteen kannata panostaa kaikkensa. Ojentajia, olkapäitä ja rintaa kun treenaa ja huoltaa fiksusti sekä muistaa syödä kunnolla, niin tavoite on hyvin saavutettavissa.

Älkää puhuko, et 80kg on helppo homma! Mulle tulee ihan paha mieli, koska kyllä mulla kesti aika kauan se nostaa. (:))

Mut kyllähän se ois tässä tapauksessa mahdollista vuoden loppuun mennessä nostaa.

Itellä nous ekana vuonna penkkitulos 70kg että ei luulis olevan ongelma :p 90kilosta 160kiloon :p

Ihan helvetin hyvin. Koska viikkoja on vuodessa 52-53, on sulla tulos noussut siis 1.34kg viikossa. Kuukaudessa roimat 5.36kg. Ite ei vaan voi kun haaveilla tuosta. Lisäksi kun ottaa huomioon että vuosi varmasti pitää jonkin näköisen dieetinkin sisällään, huh! Pirun mukavaa varmaan mennä salilla kun tietää että taas saa lisätä rautaa. Kaverilla pakko olla lahjoja. Monta reenivuotta nyt takana? 2vuoden jälkeen tulee/tuli ihan varmasti ainakin 180kg. On se melkonen!

Filippolla vieläkin huikeampi nousu. On siinä kans kaverit. 2x oma paino vuoden reenillä. Ei vaan voi käsittää. Mikseis jätkä käy kisoissa? Paljon muuten kans painoit kun nostit tuon 80kg?

Mutta mitä tuohon 80kg penkkiin tulee niin itse saavutin sen kuukaudessa G6 ohjelmalla. 60kg oli ykkösmaksimi kun salilla aloitin. Kuukaudessa tuli tuo 80kg nostettua. Nyt tosiaan dieetillä ja 11kk reenillä kireänä nousee vaan 90kg, kun vielä ennen dieettiä nousi 97,5kg.

Et tarvitse kuin penkkitreenien tutinoitumisen verran aikaa ja huomaat jo nostavasti semmoset kuus kymppiä. Huomaat että oisit saanu sen melkein heti muttet vaan vielä osannu ottaa itestäs mitään irti suoritusta varten. Ja siitä 80lg ykkösmaksimiin on omelko lyhyt matka. :) jos otat tämän yhtään tosissasi ja treenaat säännöllisesti niin onnittelen jo tässä vaiheessa, helppooa rahaa ei oo koskaan liikaa. Vai oliko panoksena raha?

Kuha huonoo läppää heitin. Oikeasti nostan sen 125kg ja painan 98kg :D Tosin oon melkee 2 metrii pitkä. Vaikee kyl uskoo et joku vuoden reenil nostais 160 kiloo.. But in the internet anything is possible!

Täysin mahdotonta. Tarvitset vähintäänkin sustaa kolme kertaa päivässä saavuttaaksesi tuollaisia utopistisia tuloksia.

Back
Ylös Bottom