Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älkää puhuko, et 80kg on helppo homma! Mulle tulee ihan paha mieli, koska kyllä mulla kesti aika kauan se nostaa. ()
Mut kyllähän se ois tässä tapauksessa mahdollista vuoden loppuun mennessä nostaa.
No kyllä mä väitän, että 80 nousee parin kuukauden treenillä kenellä vaan terveellä miehellä.
Jo on taas puheet. No ehkä jos lähtötaso on jotain 60kg. Todellakaan jokaisella ei sellainen lähtötaso ole.
ja eikös aloittaja puhunu penkkituloksen tuplauksesta 2-5x40->2-5x80
Jotenki täällä tuntuu kaikilla nousevan vähintään 150kg puolen vuoden treenailun jälkeen vaikka on "treenaillut päin vittua" jne... kai sitä pitäs jättää koko penkki muiden lahjakkaampien hommaksi kun itsellä ei moista ole tapahtunut :D
Väittäsin kuitenkin että on aika keskiverto aikuisella miehellä.Voi olla enemmänkin.Pakkiksella ainakinJo on taas puheet. No ehkä jos lähtötaso on jotain 60kg. Todellakaan jokaisella ei sellainen lähtötaso ole.
No hei cmon... 80 kiloa!!!
Jos tuollainen paino tuntuu perusterveestä miehestä ylivoimaiselta, niin sitten on kyllä vikaa päässä jo niin paljon, että siitä johtuen ei sitä painoa saada ylös. Satanen nyt voi tuottaa ongelmia, sen uskon, mutta tuo 80 on paljon mitättömämpi paino. Nyt ei puhuta 150 penkkaajista vaan 80. Satasen jälkeen se tanko nyt alkaa jo painaakin jotain. 150 kohdalla se painaa jo vitusti. Itse treenaamattomana nostin 70 kilolla kutosen, kun aloitin touhut... Painoin silloin 70 kiloa.
Hieman vain pisti silmään tuo "kenellä vain", moni aloittaa liikkumisen ja treenaamisen aivan nollasta.
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Pari viikkoa lomaillut täällä käymättä, vain tullakseni toteamaan että täällä on kaikki aivan ripulia..
Itse olin myös viikon mökillä (sori Wilenius) ja poissa koneelta, nyt oon tän päivän huuli pyöreenä ihmetelly paskamyskyä useammassa langassa.
Itellä nous ekana vuonna penkkitulos 70kg että ei luulis olevan ongelma :p 90kilosta 160kiloon :p