Penkkiveto :wtf:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimmojh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älkää puhuko, et 80kg on helppo homma! Mulle tulee ihan paha mieli, koska kyllä mulla kesti aika kauan se nostaa. (:))

Mut kyllähän se ois tässä tapauksessa mahdollista vuoden loppuun mennessä nostaa.

onhan se varmaan joillekkin ollut helppo nostaa jos painanut sen 100kg;)

ja 80kg jälkeen tavoite on 100kg jne...nälkä kasvaa syödessä, niinhän se menee. kannattaa lähteä oikealla tekniikalla ja kunnon ravinnolla samantien

No kyllä mä väitän, että 80 nousee parin kuukauden treenillä kenellä vaan terveellä miehellä.

Jo on taas puheet. No ehkä jos lähtötaso on jotain 60kg. Todellakaan jokaisella ei sellainen lähtötaso ole.

ja eikös aloittaja puhunu penkkituloksen tuplauksesta 2-5x40->2-5x80

Jotenki täällä tuntuu kaikilla nousevan vähintään 150kg puolen vuoden treenailun jälkeen vaikka on "treenaillut päin vittua" jne... kai sitä pitäs jättää koko penkki muiden lahjakkaampien hommaksi kun itsellä ei moista ole tapahtunut :D

Jo on taas puheet. No ehkä jos lähtötaso on jotain 60kg. Todellakaan jokaisella ei sellainen lähtötaso ole.

ja eikös aloittaja puhunu penkkituloksen tuplauksesta 2-5x40->2-5x80

Jotenki täällä tuntuu kaikilla nousevan vähintään 150kg puolen vuoden treenailun jälkeen vaikka on "treenaillut päin vittua" jne... kai sitä pitäs jättää koko penkki muiden lahjakkaampien hommaksi kun itsellä ei moista ole tapahtunut :D

No hei cmon... 80 kiloa!!!
Jos tuollainen paino tuntuu perusterveestä miehestä ylivoimaiselta, niin sitten on kyllä vikaa päässä jo niin paljon, että siitä johtuen ei sitä painoa saada ylös. Satanen nyt voi tuottaa ongelmia, sen uskon, mutta tuo 80 on paljon mitättömämpi paino. Nyt ei puhuta 150 penkkaajista vaan 80. Satasen jälkeen se tanko nyt alkaa jo painaakin jotain. 150 kohdalla se painaa jo vitusti. Itse treenaamattomana nostin 70 kilolla kutosen, kun aloitin touhut... Painoin silloin 70 kiloa.

No hei cmon... 80 kiloa!!!
Jos tuollainen paino tuntuu perusterveestä miehestä ylivoimaiselta, niin sitten on kyllä vikaa päässä jo niin paljon, että siitä johtuen ei sitä painoa saada ylös. Satanen nyt voi tuottaa ongelmia, sen uskon, mutta tuo 80 on paljon mitättömämpi paino. Nyt ei puhuta 150 penkkaajista vaan 80. Satasen jälkeen se tanko nyt alkaa jo painaakin jotain. 150 kohdalla se painaa jo vitusti. Itse treenaamattomana nostin 70 kilolla kutosen, kun aloitin touhut... Painoin silloin 70 kiloa.

Lähinnä tarkoitin nuilla 150kg penkkaajilla mitä olen yleensä pakkikselta legendaa lukenut. Hieno homma jos on 70 kilolla kutonen treenamattomana mennyt, itsellä meni ehkä 40 kilolla. Mutta olenkin ikuinen kynäniska :) Hieman vain pisti silmään tuo "kenellä vain", moni aloittaa liikkumisen ja treenaamisen aivan nollasta.

Hieman vain pisti silmään tuo "kenellä vain", moni aloittaa liikkumisen ja treenaamisen aivan nollasta.

Plus on vähän eri asia penkata jos on 120 kilonen bulkkisika vs 60kg kukkakeppi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Pari viikkoa lomaillut täällä käymättä, vain tullakseni toteamaan että täällä on kaikki aivan ripulia..

Itse olin myös viikon mökillä (sori Wilenius) ja poissa koneelta, nyt oon tän päivän huuli pyöreenä ihmetelly paskamyskyä useammassa langassa.

Itellä nous ekana vuonna penkkitulos 70kg että ei luulis olevan ongelma :p 90kilosta 160kiloon :p

Ehkä vähän OT nosto tälle ketjulle, mutta...

Tuli tunnistettua henkilö, joka tämän nimimerkin takana tuosta dippi videosta, jonka laittanut voimapuolelle ja voin taata että pitää paikkaansa toi penkituloksen nousu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom