Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä siitä kreatiinista että onko väliä milloin sitä ottaa? Meinaan että onko merkitystä ottaako sen täyteen mahaan vai tyhjään mahaan?
Paketissa sanotaan että hiilihydraattipitoisen juoman tai ruuan yhteydessä. Palkkari on toimiva sijoituskohde kreatiinille.
Morjesssta!
Tämmönen 18 vuotias sälli tarvis vinkkejä massan kasvatukseen. Pituutta 180 ja painoo 70kg. Muita harrastuksia salibandy jossa reenaillaan kerrallaan n.3h eli kaloreita palaa. MIllasta treeeniä kannattaa tehdä tämän lisäks?
Älä syö ainakaan raskaasti. Tyhjä mahakin on ihan ok. Joku perus herashotti varmaan ajaa asiansa.Huomenna olisin ensimmäistä kertaa elämässäni menossa salille treenaamaan. Onhan siellä tullu ehkä pari kertaa ennenkin käytyä, mutta se oli istumista. Kysymykseni kuuluu, että mitä syön aamulla ennenkuin salille lähden? Ajattelin siinä 8-9 aikaan aamulla käydä tutustumassa vähän. Semmoisen käsityksen olen saanut, että ~tuntia ennen syö niin siellä jaksaa tehdäkin jotain, mutta mitäs sitten aamulla syön?
Myös tuo alkulämmittely on pieni mysteeri! Teen tuolla SS-ohjelmalla niin kuntopyörää poljen ~5 minuuttia ja mitä muuta?
Kärsiikö välipäivinä tehä kuntopiiriä kehon omalla painolla vai onko siitä haittaa palautumiselle? Vatsat, alaselkä, punnerrus ja leuanveto ovat kuntopiiriliikkeet.
Kärsiikö välipäivinä tehä kuntopiiriä kehon omalla painolla vai onko siitä haittaa palautumiselle? Vatsat, alaselkä, punnerrus ja leuanveto ovat kuntopiiriliikkeet.
Ottaisin lepopäivän ihan vain lepopäivänä, kyllä siellä salilla tulee sulle tarpeeksi hyvää treeniä muutenkin jos teet monipuolisesti.Kärsiikö välipäivinä tehä kuntopiiriä kehon omalla painolla vai onko siitä haittaa palautumiselle? Vatsat, alaselkä, punnerrus ja leuanveto ovat kuntopiiriliikkeet.
Tänään olin salilla, ja siellä yksi kokeneempi kaveri tuli kysymään, että olet vissiin aika noviisi tässä hommassa. No siinähän ei voinut muuta kuin nyökytellä että joo, vasta jonkun kuukauden oon kunnolla salilla käynyt. Sanoi sitten, että teen liian lyhyitä sarjoja. Tein prässiä 3 x 10. Sanoi, että ainakin 5 x 20 täytyisi aloittelijan tehdä, että saa luotua hyvän pohjan punttiharrastukselle. Vieläpä kaikissa liikkeissä yleisesti, niin prässissä kuin vaikkapa penkissä. Täältä pakkikselta kun olen lukenut, niin hieman lyhempinä olen pitkiäkin sarjoja pitänyt. Penkissäkin jos punnerran 5 x 20 niin onko se sitten parempi aloittelijalle kuin vaikkapa 3 x 6-10?
Kierrä toi kaveri kaukaa jatkossa. Täyttä paskaa.Tänään olin salilla, ja siellä yksi kokeneempi kaveri tuli kysymään, että olet vissiin aika noviisi tässä hommassa. No siinähän ei voinut muuta kuin nyökytellä että joo, vasta jonkun kuukauden oon kunnolla salilla käynyt. Sanoi sitten, että teen liian lyhyitä sarjoja. Tein prässiä 3 x 10. Sanoi, että ainakin 5 x 20 täytyisi aloittelijan tehdä, että saa luotua hyvän pohjan punttiharrastukselle. Vieläpä kaikissa liikkeissä yleisesti, niin prässissä kuin vaikkapa penkissä. Täältä pakkikselta kun olen lukenut, niin hieman lyhempinä olen pitkiäkin sarjoja pitänyt. Penkissäkin jos punnerran 5 x 20 niin onko se sitten parempi aloittelijalle kuin vaikkapa 3 x 6-10?
Kumpi on parempi penkissä 3x6 isommalla painolla vai 3x10 vähän pienemmällä painolla (5-10kg)? tavoitteena on siis saada penkkitulos nousemaan :D (no shit, really? ) :D
Jos nyt yleistää karkeesti niin:Kumpi on parempi penkissä 3x6 isommalla painolla vai 3x10 vähän pienemmällä painolla (5-10kg)? tavoitteena on siis saada penkkitulos nousemaan :D (no shit, really? ) :D