Vieläkö täällä toimii PETITE:n unientulkinta? Nyt tarttis hieman selvennystä kun niin harvoin näen unta ja nyt sattui vielä kaks samalle yölle ja satun vielä muistamaan osittain ne.
Ensimmäisessä kävelin vanhassa kotikaupungissani pitkin poikin. Minulla oli päässäni sellainen avokypärä (en omista kakspyörästä enkä mitään muutakaan mihin tarvitsen kypärää) joka oli hieman outoa. Vielä oudompaa oli se että tuolla pään takapuolella siitä kypärästä oli mennyt kaksi pitkää naulaa läpi, sillain alhaalta ylöspäin. Vasemman puoleinen ikäänkuin olisi lävistys eli menee sisään alhaalta ja tulee ylempää uudestaan läpi. Oikean puoleinen oli mennyt vain sisään. Tämähän tarkoittaa sitä että ne naulat on myös osittain minun pääni sisällä ja tavallaan tunnen sen kävellessäni ympäri kylää. Välissä jopa hiplailen sitä oikean puoleista kun se on hieman löysähkö, aiheuttaa lievää kipua aina kun kosken.
No lopulta kunnes olen kävellyt niitä tuttuja katuja jotka on ihan epäloogisessa järjestyksessä kunnes saavun vanhalle yläasteen koululleni joka ei olekaan koulu tässä unessa vaan ilmeisesti joku laiton sairaala. Rakennus on rähjäisempi kuin oikeasti, ikäänkuin hylätty vaikka siellä onkin jonkin verran porukkaa käytävillä odottamassa luokkahuoneisiin jotka on nyt pimeiden lääkäreiden vastaanottoja. Kävelen lopulta kolmanteen kerrokseen ja ihan koko käytävän perälle, siellä minun on tarkoitus ilmeisesti tavata minun lääkärini joka hoitaisi tämän naula-kypärä ongelmani. Siinä odotellessa räpläänkin sitä oikean puoleista löysempää naulaa ja hoksaankin että se on sen verran löysä että sitä voi vetää ulospäin. Tiedän ettei minun pitäisi siihen koskea, mutta jostain syystä vedän sitä kuitenkin alaspäin. Naula nytkähtääkin alaspäin ja sitten tunnenkin kuinka verta lähteekin pulppuamaan liikkeelle kivun saattelemana. En pysty enää koskemaan siihen naulaan mutta yritän tukkia kypärän ja naulan välissä olevaa väliä josta sitä verta tulee kunnes alan menettää tajuntani. Ja tähän sitten heräänkin hetkellisesti ja tuo uni loppuu siihen.
Toisessa lyhyessä unessa onkin mukana sitten pakkiksen väkeä, kaksi naista ja yksi mies lisäkseni (En paljasta nimiä, mutta en ole ketään tavannut livenä). Olemme jollain risteilylaivalla, oletettavasti Turku-Tukholma.. Olimme miehet ja naiset omissa hyteissämme. Käytiin yökerhossa jossa jäin yksin ja poistuinkin sieltä itsekseni nukkumaan. Hetkeä myöhemmin tajuan että toinen noista naisista onkin minun vieressäni ja juuri kun aloimme pussaileen niin herään sieltä hytistä, näin siis unessani unta tuosta naisesta. Huomaan että on aamu ja olen yksin siellä hytissä, kaikki muut kolme ovat viereisessä hytissä ja masennun hieman.
Ja tässä vaiheessa herään oikeasti.
Noh, mitä nämä unet kertovat minusta? Oikeasti mä näen unia ehkä 1-2 kertaa vuoteen niin oli erittäin outoa että näin nyt kaksi unta samana yönä ja vielä niin että muistan ne.