Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo mä rauhotun ennenku koitan uudestaan :) Teippejä on koko haavan päällä ja tikkejen "piuhoja" näkyy kiinni teipissä.

Jos haava on ummessa ja saat jo kastella niin lämmin vesi voipi auttaa.

E: Hidas :)

Pitääkö sedän tulla näyttää? :D

Jep,jep. No olihan tämä tavallaan matkanvarrella hotellille mentäessä.

image.webp

E. Sissossaatana, 7,40 kalja!

Aika huikeaa räiskintää tää Olympus Has Fallen, suosittelen! :)

päevän toisesta rintareenistä selvitty ja voimatasot oli yllätyksekseni melko normaalit ainahi alussa. Nyt safkaa ja leffaa! on se huoletonta tämä opiskelupaikattoman työttömän elämä ku voi vaan olla!

Jos olis mahdollisuus pitää kesäloma myöhemmin niin en aloittais tän viikon jälkeen. Mut näyttää pahasti siltä että jos haluaa pitää tuon kerralla putkeen niin se on pidettävä nyt.. Sit alkaakin reissut ja uudet kiireet pyörimään :)

- - - Updated - - -

Saako se Santsi sitä teippiä pois vai ei..? :) Vai jäikö se tosissaa mua odottaa? :D

No, tässä tulee. Alkujaa oli tosiaa 1 tikki. Nyt 12. Arpi taitanee jäädä :D

Leikkausarpi.webp

Kuva ei kyllä anna oikeutta sen rumuudelle. Hyh.

Aika hieno.

Mä leikkasin joskus puukolla tosta etusormen ja peukalon välistä lihat auki peukalon luuhun saakka, siihen sai kans laittaa vähän tikkiä :D Arpea ei erota, on nahat niin rypyssä muutenki.

Arvet vaa komistaa!

Back
Ylös Bottom