Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs tänään leikitään?

Ei mitään! Kun on koko viikon leikkinyt kummitytön kanssa, tarvitsee pitää lepopäivä leikeistä. :D Ehkä sen sijaan voisi siivota ja käydä pyöräilemässä... Ensin pitäisi saada vain aivotkin hereille, näin jotain sekopäistä unta jossa etsin asuntoa Hollannista, pelottavaa! :wtf:

Joo, ei oo tänää reenipäivä.. :D pää on melekosen kippee ja mahaki on suatana sentään sekasin! Onneks ens viikonloppuna voin itse katsella ihmisten humalaa ja naureskella heille tulevalle rapulan määrälle :D

Jei! Makuaisti palailee pätkittäin! Paljas rahka alkaa taas maistumaan hieman ällöltä ja leipäkään ei ollut ihan pahvinkaltaista. :)

Mä laitan tänään testiin juopottelun jälkeisen treenin ihmeen ja katon oliko kepabilla vaikutusta tuloksiin. Nestettä on ainaki pirusti ku aamupainossa oli kilo ylimäärästä. Eilen meni karkki ja jäätelö -linjalla safkapuolikin, että aikas katabolista menoa ollut. Jotennii sellaanen fiilis että pitännee perua kahen viikon päässä siintävä Seinäjoen reissu, tuntee ittensä ihan juopoks.

Edit: hyyyi, näin muuten unta et sairastuin flunssaan! Nöööööööyyyy!

Nyt on hauiskin ihan vihreä. Vieläköhän tässä komistuisi jotenkin lisää...

Nice, Hulkiks meinasit sit ryhtyä :D

Mulla on toimivan käden päälipuoli alkanut tummua, mutta onneks sille keksii heti selityksen, ku katetri oli siinä kuiteskii :)

Suutu jo :D
Ei millään jaksais :) Zzzz...

edit. tuli edesmennyt Halli-Ana mieleen. "Onko äkänen, onko, ei varmaan oo!". Rauha hänen muistolleen. Halli-Ana oli yksi legendaarisimpia urheilukannattajia varmaan koko suomessa, kuka nukkui hiljattain pois.

Minä: Kato ulos, mikä ilma, lähetää ulos. Ota jefu messii.

Frendi: Eiku formulat pakko kattoa.

:curs: :jahas:

Aamupalaa! :kuola: Tai no mikälie, ku aloitan päivän syömiset vasta nyt. :D Aamukahdeksalta tuli oikein ryminällä vettä alas taivaalta, mut en oo vielä käynyt katsomassa tuhoja kaupungilla. Ainakin kämppä on saatu siivoiltua ja leffat tsekattua, niin voipasta lähteä kohta salille. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vittu että rammstein veti hyvin! Tosin ilman autovikaa olisin varmasti ollut eturivissä.. :D

Back
Ylös Bottom