muttei oikein voi pitää ikkunoita auki, koska
Ulkoa tulee kuumaa ilmaa sisälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
muttei oikein voi pitää ikkunoita auki, koska
Täällä 6. kerroksessa on ikkunoista tuleva ilma kyllä vähemmän kuumaa. Voi johtua siitäkin, että kämppä itsessään on kuin sauna. Vain kiuas puuttuu.Ulkoa tulee kuumaa ilmaa sisälle.
Ja paljonko hintaa tuli huoltoreissuille?![]()
Onneksi en ole enää metallimörkö kuten teininä. Voisi ihan vähäsen hajottaa kun pitäisi tänäänkin kiskoa ylle kireät mustat farkut, isolla ja hiostavalla printillä varustettu musta bändipaita ja varsilenkkarit.
Visiitti keskustaan ja sai käydä suihkussa ennen lähtöä sekä heti kun pääs takas himaan. Muuten ei tää kuumuus niin haittais, muttei oikein voi pitää ikkunoita auki, koska veto ottaa kipeeseen kurkkuun.
Mä en puhunutkaan kylmästä vedosta. Mun kurkkuun ottaa heti kaikenlainen ilman rivakampi liikehdintä (siis jos on jo kipeä).Mulla on kans flunssa ja kurkku kipeänä, mutta mikä veto? Kuuma ilma kiertää kämpässä jos ikkunat ja ovet auki tehden läpivetoa. Töissäkin ajelin ikkuna auki, eikä mistään kylmästä vedosta tietoakaan. Ei edes viilennä näin kuumalla ajaa ikkunat auki.
Nimi löytyy jo leikkaussalin listalta. Toisena ollaa, joten toistaseks näyttää hyvältä ;) Oon nauranu koko aamun tässä viereiselle mummelille... Koottuja lausahduksia: "Olenko mie pissannu vai tuo toinen, ku meille sanottiin, että saa pissata sänkyyn." , "Oho, nyt minä pierasin. Anteeksi kamalasti." , "Minähän pissasin kuin vauva. Onkin hieman vauvamainen olo."
:D
Nyt on Dublinista ostettu taskumatti ja Edinburghista kiltti. Enää on pari tuntia lentoon takaisin Amsterdamiin, mutta tässähän se menee 16 y/o Lagavulinin kanssa.
Kävitkö siinä Edinburghin "pikku" viskikaupassa?
Alkaako tuolla satamaan vai ei?
Nyt on Dublinista ostettu taskumatti ja Edinburghista kiltti. Enää on pari tuntia lentoon takaisin Amsterdamiin, mutta tässähän se menee 16 y/o Lagavulinin kanssa.