Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ulkoa tulee kuumaa ilmaa sisälle.
Täällä 6. kerroksessa on ikkunoista tuleva ilma kyllä vähemmän kuumaa. Voi johtua siitäkin, että kämppä itsessään on kuin sauna. Vain kiuas puuttuu.

Onneksi en ole enää metallimörkö kuten teininä. Voisi ihan vähäsen hajottaa kun pitäisi tänäänkin kiskoa ylle kireät mustat farkut, isolla ja hiostavalla printillä varustettu musta bändipaita ja varsilenkkarit.

Peruspäivä autohommissa, 8 tuntia pelkän veden voimalla. Kova homma päihittää nyt tämä aiheutunut katabolia.

Onneksi en ole enää metallimörkö kuten teininä. Voisi ihan vähäsen hajottaa kun pitäisi tänäänkin kiskoa ylle kireät mustat farkut, isolla ja hiostavalla printillä varustettu musta bändipaita ja varsilenkkarit.

Teinien puvustus jaksaa hämmästyttää. Niillä on nykyisin muotia joku takkien kerrospukeminen. Ensin joku pienempi takki alle ja sit joku erivärinen isompi päälle. Sit kuitenkin talvella minishortseissa/hameessa. Hyvähyvä :thumbs:

Ja pari teiniä meni tänään nahkatakeissa.
Visiitti keskustaan ja sai käydä suihkussa ennen lähtöä sekä heti kun pääs takas himaan. Muuten ei tää kuumuus niin haittais, muttei oikein voi pitää ikkunoita auki, koska veto ottaa kipeeseen kurkkuun.

Mulla on kans flunssa ja kurkku kipeänä, mutta mikä veto? Kuuma ilma kiertää kämpässä jos ikkunat ja ovet auki tehden läpivetoa. Töissäkin ajelin ikkuna auki, eikä mistään kylmästä vedosta tietoakaan. Ei edes viilennä näin kuumalla ajaa ikkunat auki.

Istun alusvaatteisillani kämpän kuumimmassa huoneessa vääntämässä tekstianalyysia. Kuumimmassa huoneessa siksi, että tietokone ei jostain syystä suostunut toimimaan missään muualla. Pölläsin kämppikseltä pöytätuulettimen. On vähä lämpönen :D Mutta ei se haittaa, ei lämmin luita riko. Kun vaan jatkuis nää kelit sittenkin kun mulla on mahis päästä nauttimaan niistä rannalle.

Helvetin Finnair. Kesähinnat my ass kun ensimmäinen mahdollinen matkustuspäivä ois 17.9. :curs: Kesähintaan sais suoran lennon jollain 600e, nyt ne samat lennot maksaa vittu 1570 :D En varmana maksa kun vaihdolla olevat lennot ei kestä kuin pari tuntia kauemmin ja maksaa 500. Ei tarvi tukea suomalaista taaskaan.

Nyt on Dublinista ostettu taskumatti ja Edinburghista kiltti. Enää on pari tuntia lentoon takaisin Amsterdamiin, mutta tässähän se menee 16 y/o Lagavulinin kanssa.

Mulla on kans flunssa ja kurkku kipeänä, mutta mikä veto? Kuuma ilma kiertää kämpässä jos ikkunat ja ovet auki tehden läpivetoa. Töissäkin ajelin ikkuna auki, eikä mistään kylmästä vedosta tietoakaan. Ei edes viilennä näin kuumalla ajaa ikkunat auki.
Mä en puhunutkaan kylmästä vedosta. Mun kurkkuun ottaa heti kaikenlainen ilman rivakampi liikehdintä (siis jos on jo kipeä).
Vasten parempaa tietoani pidin parisen tuntia sitten ikkunoita auki jonkun aikaa ja kyllä se vain alkoi tuntua.
Oon viallinen. Tiedän.

Nimi löytyy jo leikkaussalin listalta. Toisena ollaa, joten toistaseks näyttää hyvältä ;) Oon nauranu koko aamun tässä viereiselle mummelille... Koottuja lausahduksia: "Olenko mie pissannu vai tuo toinen, ku meille sanottiin, että saa pissata sänkyyn." , "Oho, nyt minä pierasin. Anteeksi kamalasti." , "Minähän pissasin kuin vauva. Onkin hieman vauvamainen olo."

:D

Nooh, mites kävi?

Onko tassu korjattu, mitäs sanoivat paranemisesta..?

Kävitkö siinä Edinburghin "pikku" viskikaupassa?

Riippuu mitä meinaat. Käytiin siinä Whiskey Experiencen kaupassa, jota ne ainakin kehui isoksi. Jos asuisin Edinburghissa, niin olisin aina Pa, kun tulisi siellä käytyä sen minkä oluelta ehtii. Se oli kuin aikuisen miehen karkkikauppa.

Nyt on Dublinista ostettu taskumatti ja Edinburghista kiltti. Enää on pari tuntia lentoon takaisin Amsterdamiin, mutta tässähän se menee 16 y/o Lagavulinin kanssa.

Oikea sorttia juot! Respect! :rock:

Tänään olen ollut ahkera, 8h töissä, sit trimmanut reunat ja leikannut nurmikon, sit vielä pessyt auton...
Ja nyt kohta treenaamaan... :)

Back
Ylös Bottom