Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko kauppakeskuksen tai muun julkisen tilan invavessaa käyttää jos ei itse ole fyysisesti vammainen? Siis sellaisessa tilanteessa, että wc on vapaana ja näkyvissä ei ole invalideja?

Eka posti.
Mitä meinaa "kivisyys" tai "kivilihat", olen kyseiset termit lukenut muutamia kertoja, mutta on jäänyt hieman
epäselväksi asia, joten valistakaa tyhmää![]()
Sauli kyselee, miksi Putinia sanotaan kiviseksi.Hieno nimimerkki :D
Täällä päin hukku yksi kaveri tällä viikolla ja ruumis on järvessä hukassa. Kuinkahan kauan kestää yleensä että tuo ruumis kaasuuntuu ja nousee pintaan(jos nousee)?
Jossain vaiheessa oli juttua, että 10 vuoden passit olis tulossa takaisin, mutta pikaisesti googlettelemalla ei löytynyt kuin vuoden vanhoja juttuja. Onko tuosta nyt mitään tarkempaa tietoa olemassa?
Kuinka kauan menee lievän nilkan nyrjähtämisen paranemiseen? Ei ole kipuilua kävellesä ja turvotuskin on suurimmaksi osaksi laskenut. Koska voi aloittaa liikkumisen? Salilla kävin kevyesti kyykkäilemässä eikä ollut moksiskaan, kunhan vain katsoi ettei päässyt kääntymään väärään suuntaan.
Noni, kiitos. Osuu sopivasti expo-lauantaille prkl.
Voiko kauppakeskuksen tai muun julkisen tilan invavessaa käyttää jos ei itse ole fyysisesti vammainen? Siis sellaisessa tilanteessa, että wc on vapaana ja näkyvissä ei ole invalideja?
Mitä käytännössä tarkoittaa AMK-haussa kohta "hakijan tulee menestyä valintakokeessa keskimääräistä paremmin"? Kyseinen kohta löytyy sekä harkinnanvaraisesti että ammattitutkinnolla hakiessa.
Luulisin, että...
Hakijoita paljon enemmän kuin mitä paikkoja? Ja on menestyttävä keskimääräistä paremmin, että pääsee sisään.
Täällä päin hukku yksi kaveri tällä viikolla ja ruumis on järvessä hukassa. Kuinkahan kauan kestää yleensä että tuo ruumis kaasuuntuu ja nousee pintaan(jos nousee)?
Miks makkarat ja nakit tehdään sianlihasta?
Mikä on haastajamaajoukkue??
Ostin keväällä Nokia Lumia 900-matkapuhelimen. Viimeiset kolme viikkoa en ole päässyt lukemaan kännykän kautta uusimpia gmailiin tulleita viestejä lainkaan. Viimeisin viesti näkyy päiväyksellä 5.6.2013. Tavallisen tietokoneen kautta uusimmat viestit näkyvät ihan normaalisti.
Olen synkronoinutpuhelimen useasti, mutta se ei auta. Synkronointiasetukset ovat käytössä.
Osaako kukaan sanoa, missä voisi olla vika tai mitä minun kannattaisi tehdä, jotta sähköpostitpäivittyisivättaas normaalisti? Rautalankamalliin, kiitos!