Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta....
Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta...
Vaihdetaanko threadin nimeksi "Ei varsinaisesti salikomediaa". ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta....
Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta...
Vaihdetaanko threadin nimeksi "Ei varsinaisesti salikomediaa". ;)
Miten saa jalan jumittumaan köyteen niin, että ei saa sitä itse irroitettua? :DInnostuin kokeilemaan TRX-reeniä....
Joku hipstersiima örisi ihan vitusti treenatessaan. Teki pienemmillä painoilla, kuin mun viiskytkiloinen nainen. Onhan se nyt ainakin mun mielestä huvittavaa.
Läski neuvoi laihempaa kaveriaan, että ei saa laittaa enempää painoja, koska nyt poltetaan rasvaa. Kaveri teki 15 sarjaa prässissä ilman painoja... Sitten toinen läski neuvoi kaveriaan, että yli 200kg penkkipunnerrukset tehdään paino sormilla.
Mä en voi olla seuraamatta ihmisiä sarjatauoilla.
^^kyllähän toi vauhtipunnerrus viistoon on ihan oikea liike ja monetkin sitä tekee. Onhan se viistoon aika hankala lukita, jos nyt ei pelkällä tangolla tee...
Kysytkö tosissasiOnhan pena vajaalla liikeradallakin oikea liike, mutta miksi sitä tehdään? ;)

Viime viikolla yks tyyppi teki sortsit jalassa mavee ja se hiero magnesiumilla jalat valkoseks.
En ole kyllä ikinä nähny vastaavaa..siihen se sit tokas että menee jalat muuten verille.
Tangossa ei ollu ees 100kg ja touhu näytti muutenkin aika hassulle
Salilla käy myös yks manne suorien housujen ja henkseleiden kans reenaamassa..on muute pokassa pitelemistä ettei repeä kun se öykkää samalla:D

Se valkoinen jauhe mitä jalkohin laitetaan on TALKKIA ei mankkua... tai ainakin sen pitäisi olla talkkia eikä mankkua.
Ideana on että se tekee ihosta liukkaamman.
...tarpeellisuudesta 100kg (tai isommankaan raudan) kanssa en menisi takuuseen, mutta kyllähän monet ainakin voimanostokisoissa talkkia käyttää.
Ja kyllähän nyt suorien housujen kanssa henkselit pitää olla![]()
En ole ihan varma onko enemmän komediaa vai tragediaa, mutta joku lätkäporukka käy aamuisin treenailemassa käyttämälläni salilla ja näiden tyyppien tekniikat on vähintäänkin mielenkiintoisia. Henkilökohtainen suosikkini on pystäri/vauhtipunnerrus, joka tehdään _yläviistoon_. Luonnollisesti koko liike on muutenkin kauheeta rimpuilua eikä tankoa saa tietenkään lukittua yläasentoon, koska se ei edes ole pään yläpuolella... Painoa tangossa on joka jannulla sama määrä, ja tämä määrä on tekniikasta päätellen liikaa neljälle viidestä.
Kyseessä ei ole edes mikään pikkujunnuporukka, vaan nää jantterit on jotain 18-25-vuotiaita. Ja tyyppien valmentaja ei tietenkään puutu mitenkään, vaan heittelee rennosti yläviitosia tyyliin "yvää settiä äijät, vääntäkää lisää".