Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Menin käymään kakalla ennen reenin aloittamista, niin joku veijari kähvelsi minun reeniohjelman. Perhanan kutale!:puntti:
Kai sulla oli varmuuskopio?!?! Vaikka eihän sekään tietenkään sitä harmitusta poista, että joku toinen jossain kehittyy sun ohjelmas avulla. :)

Yks kaveri kyykkäs laudan palane varpaiden alla, ei siis kantapäiden alla. Valaiskaa mua toki jos se onkin joku oikea tekniikka, mutta näytti huvittavalta

Toi on ihan hyvä harjote kun yrittää opettaa oikein etureiskapainotteista kaveria esim. boksikyykkäämään. Haittaa aika tehokkaasti polvien viemisen liian eteen. Sama homma myös tavan "sääret pystysuorassa"-voimakyykyssä.

Treenin jälkeen menin pukkariin nauttimaan palkkaria ja valmistautumaan pakollisten vetämiseen suihkussa. No, salilla oli yksi äijä joka rupes tekemään mavea. Laitoin avaimet ja puhelimen penkille ja lähin kävelemään suihkua kohti kun kaveri alotti sitten sarjan. Kaveri hakkas niin vitun kovaa tankoa maahan että puhelin ja avaimet tippu penkiltä... lol. :face:

Pari kaverusta jutteli salilla, toinen ihmetteli painonnousua kun on alkanut treenaamaan. Toinen vastasi siihen, syy painonnousuun on se, että treenatessa lihaksiin varastoituu energiaa joka nostaa painoa..

Tein kyykkyjä salilla minkä jälkeen lähin tekee pohkeita, kauhea tempo päällä ja havahdun siihen kun huomaan että tuijotin yhtä tyyppiä intensiivisesti suoraan silmiin kissin basistin himo nussija kielipitkällä ilmeellä, loppu reenin pidin huolta siitä että ilmeet pysyi kurissa.
Kaveri luuli sitä varmaan seksuaaliseksi häirinnäksi :wtf: hävetti :face:

2762864.jpg

Pari viikkoa sitten istuin löylyissä ja suihuun tuli joku keski-ikänen kaveri, ei huomannut mua siellä saunassa. Meni suihkuun ja alko semmonen 4-5min kestänyt slaikkarinpuhdistusoperaatio. En tiiä mitä se kaveri siinä näpläs, oisko tullu Thaimaan tuliaisia tai sitten otti hygienian ylläpidon tosissaan, mutta en kyllä kattonu sitä silmiin sen jälkeen kun tuli löylyihin ja pitikin sitten lähteä siitä pois kun oli vähän kiusaantunut olo.

ps. Joku kumminkin tarttuu tohon että mitä katoit, mutta sattu olemaan vaan suoraan vastapäätä suihkussa kun istuin lauteilla.

Oisit hypistellyt omaas ja kattonu sitä silmiin.

Melkoista salikomediaa taas.

Pari viikkoa sitten istuin löylyissä ja suihuun tuli joku keski-ikänen kaveri, ei huomannut mua siellä saunassa. Meni suihkuun ja alko semmonen 4-5min kestänyt slaikkarinpuhdistusoperaatio. En tiiä mitä se kaveri siinä näpläs, oisko tullu Thaimaan tuliaisia tai sitten otti hygienian ylläpidon tosissaan, mutta en kyllä kattonu sitä silmiin sen jälkeen kun tuli löylyihin ja pitikin sitten lähteä siitä pois kun oli vähän kiusaantunut olo.

ps. Joku kumminkin tarttuu tohon että mitä katoit, mutta sattu olemaan vaan suoraan vastapäätä suihkussa kun istuin lauteilla.

Olis ollu varmaan enempi tää toinen kaveri vaivaantunu jos olis tullu saunoo ja tienny että sä katoit sen mulkkua 4-5min putkeen

Onneks todistin tota tapahtumaa vaan takaapäin, mutta ite ehkä säästäsin tommosella pieteetillä suoritetut alapesut johonkin muualle kun sinne julkiseen suihkuun. Mut mä oonkin vaan mä.

Advanced TRX-reeni

Innostuin kokeilemaan TRX-reeniä. Eikun rautakaupasta isot koukut, jotka tinttasin kellarikerroksessa sijaitsevan kuntosalini kattoon kiinni. Kuka nyt köydestä alkaa maksamaan kymmeniä euroa? Tee-se-itse-miehenä väsäsin omat TRX-nauhani. Sen jälkeen yuotubesta katsoin harjoitusohjelman, tietysti suoraan Advanced-tasolta, jonka aattelin alfa-uroksena toteuttaa sellaisenaan.

Kaikki menikin hyvin siihen asti, kun piti suorittaa käsinseisontapunnerruksia jalat tuettuina köysiin. Itse punnerrukset sujuivat hyvin (vaikka yllättävän vähän niitä punnerruksia sai tehtyä, kun koko ruhon paino oli käsien varassa)., mutta sitten toinen jalka juuttui köyteen kiinni.

ÖÖÖ…

Roikuin siis toinen jalka kiinni lähellä kellarin katonrajaa pää alaspäin. Kuin sianruho teurastamon koukussa. Olin yksin ja asun maalla omakotitalossa keskellä metsää. No, onneksi känny oli aika lähellä Scott-penkin istuimen päällä. Aloin sitten heijata itteäni sinne päin, että saisin kännyn ja voisin soittaa hätäkeskukseen. Heijasin ja heijasin ja pääsinkin…muutaman sentin päähän siitä. James Bondille ja muille toimintasankareille ei taatusti ois käynyt näin!

Täs vaiheessa alkoi tulla hätä käteen. Köydessä kiinni olevaan jalkaan alkoi sattua aika tavalla ja pää alaspäin roikkuminen alkoi pyörryttään. Onneksi kellarin ulko-ovi oli auki ja näin kun 5- ja 7-vuotiaat tyttäreni juoksivat oven ohi trampoliinille päin (olivat naapurissa leikkimässä). Huusin hädissäni APUA kuin sumusireeni, mutta minulla on myös erittäinkin hyvät stereot kellarissa. Joita luukutetaan…tietysti täysillä reenatessa. Lapset olivat tottuneet, että isi reenaa kellarissa ja että sieltä kuuluu kauhea musiikin jytke. Ja avunhuutoni eivät kuuluneet.

Havahduin siihen, että tytöt kattelivat huuli pyöreänä mua kellarin ovelta. Huusin panemaan musaa pienemmälle. Tytöt kyselivät ihmettelevän näköisinä, että mitä oikein hommailen? Meinasin vastata, että eikun ihan huvikseni roikun tässä pää alaspäin, mutta vitsit alkoi olla hieman vähissä… Pyysin vanhempaa tyttöä ottamaan puukon ja katkaisemaan sen hiton köyden. No, puukko löytyi etsiskelyjen jälkeen. Mutta: seiska-vuotias ei yltänyt katonrajassa olevaan köyteen. Sitten ikuisuuden kuluttua (siltä se ainakin tuntui!) tytöt saivat kasattua jonninmoisen korokkeen, josta käsin isompi sitten ryhtyi nirhaamaan köyttä poikki.

Ja katkesihan se köysi ja minä rojahdin maahan samalla kaataen sen korokebarrikadin päälleni+lapsi vielä perässä. Aika kauan sai ottaa lukua siinä lattialla, ennen kuin jalat alkoivat taas kantaa.

En ole tehnyt samaa liikettä enää uudelleen…

En tiedä onko tämä niin hauska juttu, mutta kerronpa kuitenkin. Olin kaverin innoittamana lähtenyt kokeilemaan penkissä pyramidisarjaa. Kaikki sujui kohtalaisen hyvin, kunnes oli viimeisen sarjan viimeinen toisto menossa. Ajattelin itsekseni että "kyllä tää vika toisto menee viel". Ja ei muuta ku punnertamaan ja hitaasti se tuli sieltä, ainakin toiselle tuelle. Sain siis vain toisen puolen tangosta ylös tuelle ja toiselta puolelta painoit valui lattialle rämisten :D. Itse ainakin naureskelin tapahtumalle, mutta muut salilla vaan katto että, "mitä se kolistelee":D

Tänä aamuna tuli taas salille samaan aikaan "tahdon ryssiä treenisi" papat, eli ihmiset, jotka tekee mitä haluaa. Tein lattialla maton päällä käsipainopunnerruksia. Parin setin jälkeen kävin juoma-automaatilla ja, kun tulin takas oli pappa seisomassa matolla heiluttelemassa puntteja 30 toistoo per käsi sarjoja. Aloin vierittää omia käsipainoja pois matolta hieman vihjatakseni, että oli tässä homma kesken. Pappa lopulta siirtyi ja sain tehtyä viimeisen sarjan. Seuraavaksi oli vuorossa dippi ja siihen hammerkääntö superina. Dippiä tehdessä sain seurata, kun edessä pappa nappaa nämä käsipainot ja alkaa tehdä kyykkyä niiden kanssa. Tekee joitain toistoja ja vierittää tämän jälkeen puntit huitin hittoon siitä, missä ne oli. Hain uudet ja tein niillä oman sarjan loppuun. Tämän jälkeen katsoin treenien loppuneen ja poistuin paikalta.

Back
Ylös Bottom