Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän hienommat burgerit, alusta asti itse tehtynä. :) Pihveissä on mm. ruiskorppujauhoja ja fetaa jauhelihan lisäksi. Välissä myös pekonia. :)

12294375.webp

Sori Daisari, mutta hampparin koko idea on olla hyvä ja HELPPO setti syödä nopeasti. Tollaset jättiläjät vie koko idean pois, kun jossain ravinteleissakin saa tollasia. Sama olis vaan heittää samat ainekset lautaselle levälleen.

Sori Daisari, mutta hampparin koko idea on olla hyvä ja HELPPO setti syödä nopeasti. Tollaset jättiläjät vie koko idean pois, kun jossain ravinteleissakin saa tollasia. Sama olis vaan heittää samat ainekset lautaselle levälleen.

Ja tuo näyttääkin liian terveelliseltä. Lisäksi pekoni puuttuu.

17 tuntia duunia. Huomen saa huilata ja keskiviikkona sit samallai setti taas. Örgh. Kyllä työnteko maittaa!

Kehitin taas uuden, hienon dieetin. Aina ennen kun istuu alas syömään ottaa paidan pois. Sitä voi syödessään sitten tutkailla mahaansa ja pohtia, että tarivtsenko minä nyt oikeasti näin paljon energiaa?

Joo ny nukkuun, venähti taas tääki.

Vituttaa toi koneen surina, mut jos sitä hetken aikaa katselis heroesin 4. tuotantokautta ja sit taas kokeilis uudestaan nukkua.

Tänään ei kylläkään jaksa yirttää edes valvoa väkisin.

Vitun sotilaat perkele ku ei meinaa mistää tulla mitää eikä hommat suju ollenkaa ku joutuu armeijan kans tekemisii. Saa nähä miten käy kohta ku näkevät minkänäköne hippi se puhelimes olikaa. Aukeekohan portit enää ollenkaa :D

Ihmeen nihkeetä se niiden toiminta on välillä.. Vaikka ois kulkuluvat ja kaikki. "Joo meidän firma ajaa tänne 3-5 kertaa viikossa, niin mikä tässä nyt mättää?" "Ootellaan vartiopäällikköä" :D

17 tuntia duunia. Huomen saa huilata ja keskiviikkona sit samallai setti taas. Örgh. Kyllä työnteko maittaa!

Hehe, mulla eilen sama (oikeestaan 18)! Unta vuorokauden valvomisen jälkeen 13 tuntia, tosin univelkaa oli jo ennestään. Noo joskus näinki päin. Menee "pikkasen" noi kelit ja salit ohi.
Edit. Ai niin nyt tähän aikaan pitäis vissiin sanoo joku huomentaki :)

Tänään magneettikuvaus, 11v penkkaamisen jälkee on ihan jees kuvauttaa 700€:lla vai mitä? ;)

Treenit ja elämä kulkee voi pojat(miksei tytötkin) hyvin. Kait tässä kohta potkasee tyhjää kun näin hyvin menee, mutta hauskaa on ollut! Ja mikä parasta, en oo kusettanu koskaan ketään edes saadakseni pillua ja nyt on päästy siihen mentaliteettiin ettei se edes kiinnosta. Kultainen keski-ikä odotan sua ja avoautoa!

Vähä jännittää ku kohta ois lähtö jalkareeniä tekemään.. En oo puoleen vuoteen tehny jalkoja ku intissä meni polvi vähä paskaks.

Jos jollakin on hikinen ja kuuma yö, minä palelluin. :D Pidin ehkä liikaa ikkuna auki, jonka seurauksena mun jalkaa ja käsivartta rupes särkee/vihloo. siinä sitten levottomana hytisin yritin lämmitellä pistin jopa kunnon peiton päälle ja kaikkea... viiden jälkeen vasta nukahdin

Eli huomenta vaan, nyt kaffeet naamariin.

Ruokalevolla ja kohta salille ekaa kertaa aikoihin. Vihdoin löysin sen motivaation jostain.

Back
Ylös Bottom