Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pääsykokkeet meni päin annelia, mutta vielä ois keskiviikkona yhet jälellä. Se on taas vuoden tauko opiskelusta jos nyt ei nappaa. Vittu ei se koulun käynti niin mukavaa oiskaan..

E: ainii, musiikkia pittää laittaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päätä hakkaa ku viimeistä päivää, piti jäädä pois töistäkin...

Joku jätkä joka aina kulkee jossain naama norsun vitulla ja vittuilee lähinnä nuorille, huus mulle että heitä se kännykkäs kaivoon kun pidin sitä kädessäni. :D

Juuri kerkes nurmikon leikata ennen kuin ukkonen rupes jyrää ja sadetta tuli kaatamalla :D

Nyt kokkailemaan sellaiset gurmeet, että oksat pois! :evil:

Hitto että oli kova mavereeni. Pikkulapset hihittelivät salin ovella mutta lähtivät kyllä karkuun ku nosto alkoi ja huuto.

Kesäkurpitsalasagnea ois uunissa. :kuola: Mutta sitä saa syödä vasta huomenna. :(

Pitäsköhän laittaa tietokone kiinni, kun tuntuu jyrisevän jo melko lähellä...

Uijui! Toi on yks mun bravuureista! Mut eipä oo tullu tehtyä hetkeen. :) Laitan kuvaa mun kokkailusta jahka ne valmistuu (ja onnistuu kuvauskelpoiseen kuntoon ;)). :D Kokkaaminen hottia puuhaa, mut onneksi pöytätuuletin helpottaa oloa täs koneella. Tänään satoi kyllä hetken rivakasti vettä...

Back
Ylös Bottom