Selvisitkö?
Nippanappa. Haikea oli muistella sarjojen määrää ja tuskaista tunnetta syömmessäin. Pihkat. Se oli kyllä hyvä nelijakoinen ohjelma. Itseasiassa täältä otettu niin saatte itteänne kehua! Kiitti vaan jäbät

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvisitkö?

"Hei sinä! Mistäs sait idean tehdä 2x6 penkin?!"
mistä sä tiedät et kaltsun ohjelmassa on 2x6 penkki ? vai lukeeko se jossai treeniblogis
Kai sulla oli varmuuskopio?!?! Vaikka eihän sekään tietenkään sitä harmitusta poista, että joku toinen jossain kehittyy sun ohjelmas avulla.En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Menin käymään kakalla ennen reenin aloittamista, niin joku veijari kähvelsi minun reeniohjelman. Perhanan kutale!![]()

Yks kaveri kyykkäs laudan palane varpaiden alla, ei siis kantapäiden alla. Valaiskaa mua toki jos se onkin joku oikea tekniikka, mutta näytti huvittavalta
Pari viikkoa sitten istuin löylyissä ja suihuun tuli joku keski-ikänen kaveri, ei huomannut mua siellä saunassa. Meni suihkuun ja alko semmonen 4-5min kestänyt slaikkarinpuhdistusoperaatio. En tiiä mitä se kaveri siinä näpläs, oisko tullu Thaimaan tuliaisia tai sitten otti hygienian ylläpidon tosissaan, mutta en kyllä kattonu sitä silmiin sen jälkeen kun tuli löylyihin ja pitikin sitten lähteä siitä pois kun oli vähän kiusaantunut olo.
ps. Joku kumminkin tarttuu tohon että mitä katoit, mutta sattu olemaan vaan suoraan vastapäätä suihkussa kun istuin lauteilla.