Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Yksi Kiinassa asuva tuttu kertoi joskus samaa, eli on vissiin siellä päin aika yleistä.

- - - Updated - - -

Yksi Kiinassa asuva tuttu kertoi joskus samaa, eli on vissiin siellä päin aika yleistä.

Salin pukukopissa oli joku taiteilijanalku päässyt ilmaisemaan itseään. "Westside is best, east side worst"

G7eQPiA.webp

Yks kaveri kyykkäs laudan palane varpaiden alla, ei siis kantapäiden alla. Valaiskaa mua toki jos se onkin joku oikea tekniikka, mutta näytti huvittavalta

joo, jos perse notkahtaa / dippaa kyykätessä, niin se lankku siel auttaa ehkäsemään sellasta.. profit, ei oo kyykyn jälkeen selkä ihan paskana..

Tossa viikko sitten näin aika erikoista treeniä. Pappa kisko prässissä sellasella vauhilla että kiskoista kuului vaan WUUM WUUM WUUM WUUM. Kun sarja oli ohi kaveri teki superina istumaannousuja. Siinä prässissä :lol2:

Saan ainakin paljon paremman fiiliksen ku näytän jollekki ketä on selvästi ekaa kertaa salilla jonkun liikkeen oikeen tekniikan, ku et alkaisin huutamaan mitä vittua sä teet salilla josset osaa. Hei camoon jokanen on teistäki joskus alottanu. Mitenkään nyt aikasempiin kommentteihin viittaamatta ja turhaa mielipahaa HC treenaajille aiheuttamatta.

Saan ainakin paljon paremman fiiliksen ku näytän jollekki ketä on selvästi ekaa kertaa salilla jonkun liikkeen oikeen tekniikan, ku et alkaisin huutamaan mitä vittua sä teet salilla josset osaa. Hei camoon jokanen on teistäki joskus alottanu. Mitenkään nyt aikasempiin kommentteihin viittaamatta ja turhaa mielipahaa HC treenaajille aiheuttamatta.

Valitettavan usein aloittelijatkaan eivät oikeen tahdo kuunnella kokeneidempien neuvoja. Suht usein ihmiset ottavat loukkauksena jos yrität ystävällisesti kysyä voiko avustaa tekniikan kanssa.

Pyllistelin muuhun saliin päin mavea, sitten mies tulee sanomaan että sulla on muuten reikä sortseissa pyllyn kohalla. No, käytän edelleen kyseisiä sortseja mutta varon pyllistelemästä muualle kuin seinään päin :D

Pyllistelin muuhun saliin päin mavea, sitten mies tulee sanomaan että sulla on muuten reikä sortseissa pyllyn kohalla. No, käytän edelleen kyseisiä sortseja mutta varon pyllistelemästä muualle kuin seinään päin :D

Käy hyvä mies hakee uudet shortsit, laitetaa vaikka kolehti pystyy jos ei muute oo varaa.

Hehhah onhan se vitun huvittavaa. Näkee jotain uutta salilla :) !
Elikkäs juuh, elikkäs niin. Haetaan sitä tuntumaa enemmän etureiskoille.
Kokeileppa enskerralla vaikka IHAN ITSE..
Eikös lankku varpaiden alla siirtäisi tuntumaa enemmän takaosastolle?
joo, jos perse notkahtaa / dippaa kyykätessä, niin se lankku siel auttaa ehkäsemään sellasta.. profit, ei oo kyykyn jälkeen selkä ihan paskana..
Vaikea uskoa, että kellään lankku varpaiden alla auttaisi moiseen. Kantapäiden allahan se kompensoi nilkan liikkuvuutta ja voi kyykätä pystymmässä, jolloin takareidet eivät dipauta lantiota yhtä herkästi.

Yks kaveri kyykkäs laudan palane varpaiden alla, ei siis kantapäiden alla. Valaiskaa mua toki jos se onkin joku oikea tekniikka, mutta näytti huvittavalta

Hehhah onhan se vitun huvittavaa. Näkee jotain uutta salilla :) !
Elikkäs juuh, elikkäs niin. Haetaan sitä tuntumaa enemmän etureiskoille.
Kokeileppa enskerralla vaikka IHAN ITSE..

Suorin jaloin mavessa ja jullessa (= hyvää huomenta liike ) laudan voi laittaa päkiän/varpaiden alle ja silloin saa takaosastoon kovemman venytyksen. Kyykyssä tällainen vaikutus olisi hyvin minimaalinen, koska ainoa mitä tuo tekee on, että joutuu olemaan selästä enemmän etukenossa.

Eli ei se ainakaan etureisien aktivaatioon tai selän notkahtamiseen/dippaamiseen mitään auta, vaan jos näitä tavoittelee niin lauta pitää nimenomaan olla kantapäiden alla, jolloin pystyy pitämään yläkropan pystysuoremmassa. Ei kai arvon herroilla/rouvilla ihmisen anatomian tuntemus ihan näin kuralla ole?

Ehkä kaveri tekikin hyvää huomenta liikettä, minkä tsejeje tulkitsi kyykyksi, koska hänen oma käsityksensä kyykystä on sama kuin useimpien julle (pikku pyllistys ja kova etukeno) ;)

En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Menin käymään kakalla ennen reenin aloittamista, niin joku veijari kähvelsi minun reeniohjelman. Perhanan kutale!:puntti:

En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Menin käymään kakalla ennen reenin aloittamista, niin joku veijari kähvelsi minun reeniohjelman. Perhanan kutale!:puntti:

Tässähän on siis kyseessä tekijänoikeusrikkomus! Välittömästi Teostoon yhteys; rupeaa syyllinen löytymään ja oikeuden rattaat jauhamaan!

varmaan joku alottelija ottanu ku ei saanu pakkikselta muuta vastausta ku G6 :D nyt vaan kyyläilemään salille kaikkia että kuka tekee samalla ohjelmalla ku sinä

Back
Ylös Bottom