Moro, olen lähes 16v jätkä ja nytten kesätauolla lätkästä. Haluan nytten kesän aikana repiä itseni muista irti voimatasolla.. Päivittäin olen käynyt salilla ja 50min kevyellä lenkillä. Ongelma on se että teen saman sarjan aina salilla ollessani ja olen ruvennut miettimään, että olisiko järkevämpää jakaa osiin esim: ma kädet, ti jalat, ke vatsat, selät.. välipäivä ja sama kierto.. Olen yrittänyt etsiä tietoa netistä, että onko järkevää samaa sarjaa joka päivä jyystää.. Rupee suorastaan v*tuttamaan kun ei löydy vastausta ja jos löytyy niin monia mielipiteitä.. Ja kuinka tärkeitä välipäivät on.. Jos joku kokeneempi osaisi vastata näihin.. Toivottavasti meni ees oikeeseen osioon.. Rekisteröidyin saadakseni vastaukset tähän.. Ruokavaliona olen syönyt joka aterialla puolet salaattia ja puolet leipää tai oikeaa ruokaa.. Kaikki mässyt jättäny pois.. Ja iltaisin rahkaa treenien päälle.. tähän ruokavalioon jotain kommentoitavaa? Toivottavasti tajusitte ongelmani.. :face:
Ja kannattaako lihaksia tuoda esiin/treenata vaikka pituuskasvu on vielä kesken (15-v)