Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun selailin noita harjoitusohjelmia niin tulin siihen tulokseen että 2-jakoinenohjelma olisi minulle sopiva ainakin näin aluksi. Ajattelin jakaa sen näin: 1. Yläkroppa 2. Jalat, vatsat. Kiitos kaikille apua tarjonneille!

Nyt tarttis apuja. Aattelin yrittää saada itelle vähän massaa ja lihasta kesää varten. Oon lukenu tätä foorumia pari päivää putkeen, eikä silti ymmärrä paljoakaan. Elikkäs mitähän sellasia treenejä olis joita pystyisin tekemään ku lähin punttis on 20km päässä ja kotona ei oo ku levypainot, tanko, käsipainot ja leanvetotanko. Oon nyt viikon verran tehny Arskan G6, mutta siinäkin joutuu vähän soveltamaan omaa näillä värkeillä. Se kyllä olis muuten hyvä treeni, ku ajattelin pitää tän simppelinä niin kauan että oppii paremmin asioita.
Ja sitte, sain kasan lisäravinteita kaverilta niin mitähän noista kannattaa ottaa ja miten? Suurin osa on kapselimuodossa ilmeisesti. Tuo kreatiini on ilmeisesti suositeltavaa vasta kun on vähän enemmän treeniä pohjalla
Omega-3 70%, 60 kapselia
Whey-80, 1 kg, Cookies & Cream
2x Anabolic BCAA, 180 kapselia
Creatine Monohydrate 2kg
C 500 Duo, 100 tablettia
Malto-Flex Pure, 4 kg
Hyvä palkkari on ainoa lisäravinne jota aloittelijalle suosittelen.
http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/115951-southwood-ohjelma-ja-sen-serkku-iso-vitonen/
Toi eka ohjelma ois sulle myös varmaa aika passeli, jos sulla ei siis ole kyykkytelinettä.
Joo ilman muuta, en kiistä. Mutta monesti mennään perse edellä puuhun kun ensin hommataan kaikki kreatiinit ja miinit ym eikä treeni toimi ollenkaan.Kyllä kreatiini ja Omega-3:set on ihan yhtä hyviä myös aloittelijoille. Omegoita kun suurin osa ei saa tarpeeksi ruokavaliosta ja kreatiini nyt muuten vaan on kaikille hyödyllinen lisäravinne jos salilla rehkii.
Sen kummemmin asiaa tutkimatta. Jos sulla on nestehukka, niin voimatasot voi laskea aika roimasti.Youtubesta olen nyt katsellut aika paljon treeni videoita ihan ammttilaisilta ja melkein kaikki ovat jossakin videossa korostaneet vedenjuontia. Onko vedenjuonilla jotakin vaikutusta lihasten kasvuun? Vai mikä tämä homman nimi on?
Youtubesta olen nyt katsellut aika paljon treeni videoita ihan ammttilaisilta ja melkein kaikki ovat jossakin videossa korostaneet vedenjuontia. Onko vedenjuonilla jotakin vaikutusta lihasten kasvuun? Vai mikä tämä homman nimi on?
onko väliä mihin aikaa päivästä reenaa?
Voima ja lihaskasvu.
Kun käyn salilla ja treenaan esim. hauista hauiskäännöillä, käsipainoilla, ja pystyn nostamaan kahden viikon välein painoa kilolla, niin tarkoittaako se sitä että haukkariin on tullut lisää lihasta vai mitä? Mitään isompia muutoksia en ole naruissani nähnyt ja siksi asia minua mietityttääkin- miten voima voi kasvaa jos lihas ei kasva? Jos ja kun kahden viikon välein pystyn nostelemaan painomääriä maksimissaan viidellä kilolla niin pitäisihän sen jo jossain näkyäkkin? En siltikään näytä miltään lihasmimmiltä. Selittäkää.