MÖYKKYNEN
VIP
Emmä tyhmä ole. Kyllä mä tiedän noiden eron. Jos sulla leikkaisi, niin osaisit päätellä tuosta mun jutusta, että jos suomalaisten määrä Ruotsin vankiloissa on kantaväestöön verrattuna moninkertainen niin minkähänlainen ero on myös sakko ja ehdollisten rangaistusten kanssa myös? Nuo kaksi kun luonnollisesti korreloi suurinpiirtein keskenään.
Irakilaiset, turkkilaiset ja somput ovat rikostilastojen kärjessä kyllä. En sitä kiellä, enkä ole koskaan kieltänyt. Mitä muuta sä haluat? Haluisitko kenties vaihtaa levyä ja keskustella jostain muusta maahamuuton aspektista, koska mä olen jo vastannut sun jokaiseen kysymykseen kiltisti vaikka sinä et ole vastannut yhteen ainoaan kysymykseen, jonka sulle esitin:
"Jos et tiennyt niin Suomen ollessa sodassa lähes 100 000 (jos en ihan vituilleen muista) lasta pääsi turvaan ainakin Ruotsiin ja Tanskaan, ja jo 70 -luvulla per capita ylivoimaisesti suurin ryhmä Ruotsin vankiloissa oli suomalaiset. Ja siitä asti tähän päivään suomalaiset on suurin ulkomaalaisryhmä Ruotsin vankiloissa. Siihen jotain sanottavaa"
Niin? Sun pointti on siis se, että suomalaisia oli paljon vankilassa Ruotsissa, joten on ihan ok, että muslimit tekee täällä rikoksia, niinkö? Miten yleensäkään 70-luvun tapahtumat Ruotsissa liittyy Suomen tämän päivän maahanmuuttoon?
Toiseksi, en ole edelleenkään nähnyt listausta eduista, mitä Somaliasta, Irakista, Iranista, Afganistanista ym. musliminaista tulevat maahanmuuttjat tuovat Suomelle. Negatiivisista asioista on tilastoja sivutolkulla muttei yhtään konkreettistä etua.
Kolmanneksi, kato nyt se purkkapallovideo ja sano mitä järkeä on humanitäärisessä maahanmuutossa yleensäkään.
Jos perustelut on tuota luokkaa, kuin tähän mennessä niin suosittelen lämpimästi siirtymään jonnekin mokutusystävällisemmälle foorumille. Noilla perusteluilla et täällä kyllä onnistu kääntämään kenenkään päätä.