Disgustille ei tunnu menevään jakeluun mikä ero on rikostilastoilla ja vankitilastoilla. Jos halutaan verrata eri kansallisuuksien rikollisuusastetta niin luonnollisesti silloin katsotaan rikollisuustilastoja, joissa muslimit ovat aina kärjessä. Jos katsotaan vain vankitilastoja niin kaikki rikokset, joista ei tuomita ehdotonta vankeutta jäävät huomioimatta. Vai etkö laske rikoksiksi esim. ryöstöjä, pahoinpitelyitä, raiskauksia ym. joista tuomio on sakkoja tai ehdollista vankautta. Ei jumalauta voi olla näin vaikeaa![]()
Emmä tyhmä ole. Kyllä mä tiedän noiden eron. Jos sulla leikkaisi, niin osaisit päätellä tuosta mun jutusta, että jos suomalaisten määrä Ruotsin vankiloissa on kantaväestöön verrattuna moninkertainen niin minkähänlainen ero on myös sakko ja ehdollisten rangaistusten kanssa myös? Nuo kaksi kun luonnollisesti korreloi suurinpiirtein keskenään.
Irakilaiset, turkkilaiset ja somput ovat rikostilastojen kärjessä kyllä. En sitä kiellä, enkä ole koskaan kieltänyt. Mitä muuta sä haluat? Haluisitko kenties vaihtaa levyä ja keskustella jostain muusta maahamuuton aspektista, koska mä olen jo vastannut sun jokaiseen kysymykseen kiltisti vaikka sinä et ole vastannut yhteen ainoaan kysymykseen, jonka sulle esitin:
Jos et tiennyt niin Suomen ollessa sodassa lähes 100 000 (jos en ihan vituilleen muista) lasta pääsi turvaan ainakin Ruotsiin ja Tanskaan, ja jo 70 -luvulla per capita ylivoimaisesti suurin ryhmä Ruotsin vankiloissa oli suomalaiset. Ja siitä asti tähän päivään suomalaiset on suurin ulkomaalaisryhmä Ruotsin vankiloissa. Siihen jotain sanottavaa?