Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyl se varmaan saa ne näyttämään jopa isommiltakin, mutta on aika eri asia, miten paljon siellä näpeissä on voimaa. sen varaan sun on suht helppoo tuudittautuu![]()
Kuinkas moni on koitellut, että paljonko nousee maasta apinaotteella? Itse sain 135kg polviin asti, kun kokeilin 2-3 viikkoa sitten, tosin alla oli aika mukavasti forkkutreeniä (levypainopitoja). Jos ottaisi pinnoista kovia irtiottoja+ senpäälle rannekääntöjä 2-3 viikkoa ja kokeilisi maximit, niin näkisi kuinka kulkee.
170kg olin oman päivyrin mukaan vetänyt apinaotteella.. sileästä osasta tankoa. Mutta en samaisella kerralla peukaloidenkaan kanssa saanut kuin 190kg myötäotteella. Koskaan en oo otevoimaa erityisemmin treenaillu, mitä nyt kaiken maailman neppailukokeiluja silloin tällöin. Yks markettigripperi tosin löytyy..
Ja käytän treeni vedoissa ja tempauksissa melkein poikkeuksetta remmejä. Otevoima ei oo niin gramman päälle, kyllä se aina sen ykkösnoston verran pitää..
tota nyt ei kukaan oo kieltänytkään. maastaveto ja salkkujen kannattelu kuitenkin on aikalailla sama laji ja sillon ei mitään erityistä treeniä edes tarvita. eri asia kuitenkin on erilaiset spesifimmät grippijutut, kuten pinchit tai sormenpääjutut, joihin voima ei kyllä rannekäännöillä ja vetoliikkeillä kovin hyvin kehity.

Kuinkas moni on koitellut, että paljonko nousee maasta apinaotteella? Itse sain 135kg polviin asti, kun kokeilin 2-3 viikkoa sitten, tosin alla oli aika mukavasti forkkutreeniä (levypainopitoja). Jos ottaisi pinnoista kovia irtiottoja+ senpäälle rannekääntöjä 2-3 viikkoa ja kokeilisi maximit, niin näkisi kuinka kulkee.

Tänään kokeilin vasiten tätä, kun availin tukkoisia jalkoja ja selkää. 160 tuli ihan kakistelematta ja varaa jäi suunnilleen 10-20kg(mutua). En viitsiny kokeilla enempää että jää perjantain mavelle virtaa![]()

Hyvä rauta.![]()
Laitoin vasta kuvan siitä esille ja herrat kenestä tänään puhuttiin olivat suu auki ja nyt tuli täysi tunnustus siitä ettei edes Sorin ole tota vetänyt ylös asti. ;)
Siis mikä ihmeen super ihme toi The Tank oikeen on? Melkein human flaggi tohon loppuun! :thumbs: