Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pukkarissa oli palkkarikeskustelut parhaimmillaan kun reenin jälkeen sinne hoipuin. Joku perusjamppa tohkeissaan selitti siellä, että palkkari pitää juoda kuuman veden kanssa niin se "imeytyy paremmin ja ei mene vatsan pohjalle lämpenemään turhaan". Eli vissiin se tuossa nielussa jo imasee sen verenkiertoon kun tarpeeksi kuumana juo. :wtf:
Pukkarissa oli palkkarikeskustelut parhaimmillaan kun reenin jälkeen sinne hoipuin. Joku perusjamppa tohkeissaan selitti siellä, että palkkari pitää juoda kuuman veden kanssa niin se "imeytyy paremmin ja ei mene vatsan pohjalle lämpenemään turhaan". Eli vissiin se tuossa nielussa jo imasee sen verenkiertoon kun tarpeeksi kuumana juo. :wtf:
) ja huutaa täysiä no pain no gain!Pitkästä aikaa osuin samaan aikaan salille monen oululaisen sydämen vieneen, "paljonko siinä on -mannen" kanssa. Noh, aluksi ko. tapaus pelasti jonkun onnekkaan kyykkytytön päivän menemällä mavettelemaan samalle nostolavalle. Sitä puhetta tuli taas niin mahottomasti, että tyttö alko jossaki välissä päätään pyörittelemään. Kertoi tytölle, että mave on hyvä liike ja että pari viikkoa kun tekee niin hyvä tulee. Tyttö oli kyykkytyylistä ja varusteista päätellen joku voimanostaja.
En oo tosin voimanostaja (vielä), mutta ehkä joku päivä.Pakko tunnustaa, että olin minä kyykkäämässäEn oo tosin voimanostaja (vielä), mutta ehkä joku päivä.
Mutjoo, samasta kaiffarista olin tulossa kirjottaan. Aiemmin oon kyllä hänet nähnyt, mutta on ollut silloin vain muiden piinana. Koitin alusta asti olla ottamatta kontaktia, mutta kiltisti vastailin, kun kysyttiin. Vaikka istui kuulokkeet korvissa lattiaa tuijottaen, niin ei auttanut - pulina vaan jatkui. Sitä kiinnosti myös paljonko mulla on tangossa painoa ja että paljonko nostan maasta. Kiva koko ajan neppailla kuulokkeita pois ja kysyä, että "mitä?", samalla kun koittaa keskittyä omaan reeniin. Ja mä kun oon niin kiltti, että en osaa olla vastaamattakaan, kun joku juttelee.
Tuo kaveri kyllä sekoittaa treenit tehokkaasti koko salilta, vaikkei se puhuisikaan kuin yhdelle ihmiselle. :hyvä:Pitkästä aikaa osuin samaan aikaan salille monen oululaisen sydämen vieneen, "paljonko siinä on -mannen" kanssa. Noh, aluksi ko. tapaus pelasti jonkun onnekkaan kyykkytytön päivän menemällä mavettelemaan samalle nostolavalle. Sitä puhetta tuli taas niin mahottomasti, että tyttö alko jossaki välissä päätään pyörittelemään. Kertoi tytölle, että mave on hyvä liike ja että pari viikkoa kun tekee niin hyvä tulee. Tyttö oli kyykkytyylistä ja varusteista päätellen joku voimanostaja.
Kun herra pääsi pystypunnerrukseen, niin piti hoilottaa vieressä olijoille, että "rauta nousee!" Huomasin kuitenkin tänään miehen osaavan laskea ainakin hieman, sillä kyykkypaikalta lähtenyt, varsin eroottissävyinen pihinä "yksiiih, kaksiiih, kolmeeeh, neljäääh, viisiih" kantautui salin toiselle puolelle saakka.
Treenijuomana näytti olevan hyvää ja ravitsevaa ES:ää.
Oliko paikkana kenties Ouluhalli?
Siis mitä hittoa? Ouluhallilla ei hirveästi tänään väkeä ollut, ja minäkin satuin sen mannen kans samaan aikaan :D tein kylläki just pukkarissa lähtöä, kun ukko tuli energiajuomansa kanssa vauhkoamaan, että tänään rauta nousee! 180kg mavessa! Oli muuten kauluspaita ja kaikki rensselit päällä, liekkö bisnesmiehiä.. (tuskin kun ei laskea osaa).
Toivotin tsempit ja lähin.
Really? Ja mä kun oon pitäny niitä suht luotettavina vehkeinä. :DJoo pieleen meni siinä kohtaa kun kävit siinä kehonkoostumusmittauksessa ja uskoit sitä enemmän kuin peiliä. Ne on ihan höpöhöpölaitteita ja saattaa kehon nestepitoisuudesta yms. riippuen näyttää ihan mitä sattuu. Sanotaanko että se on "tavikselle" ihan suht ok. ja suuntaa antava, mutta jos sulla on lihasta enemmän niin se tulos alkaa heittään.