no helvetin hyväkuntonen voimanostajaOnko tuttavani hyvä vai huonokuntoinen? penkki +200kg mave +300kg kyykky varmaan jtn +200kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no helvetin hyväkuntonen voimanostajaOnko tuttavani hyvä vai huonokuntoinen? penkki +200kg mave +300kg kyykky varmaan jtn +200kg
No, on tullut maraton-radoilla ja juoksufoorumilla kuultua miten turhaa kehonrakennus ja ylipäätään voimaharjoittelu on.
tai kyykkymaksimilla? leuanvetomaksimilla? tai lihasmassalla? se että on siihen omaan lajiinsa parhaassa mahdollisessa kunnossa?
eihän ole, voi sen vaikka kävellä läpi. Maratoonarillekin voimanoston yhteistuloksen testi on helppoo, mutta se tulos on kyllä ihan paska
Bodareilla ja voimanostajilla ei pidä olla kuntoa, siksi kuntopiiri kiukuttaa.
Juoksuakin vältetään kuin ruttoa.
just, mitä vittua?kuntoa eli verenkiertojärjestelmää.
just, mitä vittua?
just, mitä vittua?
no tossa nyt ei ole mitään järkeäKunto = aerobinen kunto. Lihaskunto ym sitten erikseen speksattuna. Vakiintuneesta kielenkäytöstä on turhaa kiukutella, se ei siitä kiukuttelusta mihinkään muutu.
copypastetit vain sen ykköskohdanHengitys- ja verenkiertoelimistön kestävyys (aerobinen + anaerobinen)
Mites crossfit-miehet kommentoi mun väitettä (=totuutta), että tuo 5 krt viikkoon wodien tekeminen on täyttä paskaa kehityksen kannalta? Jos tekee joka kerta vähän jotain voimasettiä ja sitten hapotuspaskan lykkää perään ja oksennus meinaa tulla niin tuleeko kehitystä paremmin, kun jos jaksottaisi nuo eri ominaisuudet?
[venom];4114327 sanoi:Se mikä porukkaa ehkä kiukuttaa on se, että cf-fanaatikot eivät ymmärrä, että a) kaikkia ei kiinnosta olla "hyvässä kunnossa", vaan useimmat haluavat keskittyä yhteen tai kahteen ominaisuuteen ja b) cf ei ole todellakaan paras avain monipuoliseen kuntoon tähdätessä.
Mä esimerkiksi harrastan pikajuoksua ja ohella tähtään kovaan suhteelliseen yhteistulokseen voimanostossa. Liikkuvuuskin pitää olla hyvässä kunnossa, mutta en mä helvetti soikoon treenaa mitään pikajuoksu-kyykky-liikkuvuus -komboja, koska sellainen treeni olisi yksinkertaisesti vitun tyhmää. Puntit punttina, juoksu juoksuna ja liikkuvuus liikkuvuutena.
Jos mä nyt haluaisin nopeuden ja voiman lisäksi juosta kovan cooperin, niin mikäköhän olisi paras tapa: lopettaa pikajuoksu ja voimanosto, ja alkaa crossfittaamaan, vai jatkaa juoksua, voimanostoa ja aloittaa aerobiset treenit ohessa?
Voihan sen kunnon määritellä vaikka uimalla tai polkupyörällä, mutta juoksu nyt sattuu olemaan luonnollinen liikkumistapa ihmiselle.
[venom];4114327 sanoi:Se mikä porukkaa ehkä kiukuttaa on se, että cf-fanaatikot eivät ymmärrä, että a) kaikkia ei kiinnosta olla "hyvässä kunnossa", vaan useimmat haluavat keskittyä yhteen tai kahteen ominaisuuteen ja b) cf ei ole todellakaan paras avain monipuoliseen kuntoon tähdätessä.
Mä esimerkiksi harrastan pikajuoksua ja ohella tähtään kovaan suhteelliseen yhteistulokseen voimanostossa. Liikkuvuuskin pitää olla hyvässä kunnossa, mutta en mä helvetti soikoon treenaa mitään pikajuoksu-kyykky-liikkuvuus -komboja, koska sellainen treeni olisi yksinkertaisesti vitun tyhmää. Puntit punttina, juoksu juoksuna ja liikkuvuus liikkuvuutena.
Jos mä nyt haluaisin nopeuden ja voiman lisäksi juosta kovan cooperin, niin mikäköhän olisi paras tapa: lopettaa pikajuoksu ja voimanosto, ja alkaa crossfittaamaan, vai jatkaa juoksua, voimanostoa ja aloittaa aerobiset treenit ohessa?
ei voida.Että se siitä teidän "hyvästä kunnossa". Jos sitä on puhekielessä käytetty pitkään, niin ei se ole mikään peruste väittää mitään. Tai sitten voitte lopettaa sen Crossfit höpötyksen ja alkaa puhumaan vain kiertoharjoittelusta tai kuntopiiriharjoittelusta.
Tärkein kysymys kaikista on ja minkä takia kaikki miehet treenaamme. Saako crossfittaamisella pillua?
Pysyyvät kuntopiireilijät poissa "PUNTTI" saleilta.. Erittäin hyvänä puolena nään tuossa crossfitissä myös sen että siinä on opastaja joka neuvoo miten asioita kannattaa tehdä jolloin harjoittelu on turvallisempaa.. Lisäksi erittäin positiivinen puoli fistaajien harjoittelussa on se että haetaan monipuolisuutta, Eli jos olet vahva mutta mallia rautakanki alussa panostetaan liikkuvuuteen..